Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De nye postdk priser

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg fået den uhyggelige overraskelse at få den nye postdanmark kontrakt ind af døren. Må sige at det lyder helt hen i vejret.

Fra at have en aftale med nogle høje priser (men dog billigere end listeprisen) går de hen og vil have den almindelige listepris for alle pakker (altså den man fra nytår kan se på post.dk). Det betyder reel en minimum 40% prisstigning.

Har alle i andre også bare fået at vide at det nu er listepriserne der gælder når man sender til private?

Hvis nogle har fået nogle nye aftaler må i meget gerne evt. sende jeres priser på PB så jeg har lidt at forhandle med (nævner selvfølgelig ikke nogle navne).

Skal siges at vi bruger over 100.000 DKK om måneden allerede nu her på postdk.

 

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige fået en kontrakt ind af døren fra postdk, hvor der kun er oplyst priser på erhvervspakker.

Lidt mærkelig, så jeg er på vej til at ringe til dem!

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Det er det samme jeg har fået. Men der står så med almindelig skrift at for pakker til private er det listeprisen der er gældende - og det er jo helt hen i vejret - det er minimum en stigning på 40% i forhold til aftalen jeg havde sidste år.

Jeg venter på at min såkaldte postdk konsulent ringer tilbage til mig så jeg kan se om de virkelig mener at dette er prisen for det jeg selv vil kalde en okay kunde.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det samme her - kun erhvervspriser i kontrakten. Men du kan finde privatpakkepriserne for erhvervskunder på Post Dk's hjemmeside.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups det havde jeg lige overset. Kan godt se at det så ikke ser helt så galt ud (havde først set på prisen private skulle betale for at sende) men det er stadig væk surt :-(

Tænk på at vi i Tyskland betaler omkring 25 DKK for ALLE PAKKER OP TIL 30 KG til private!!!!  Så kan man tale om gode priser og at der er brug for konkurrence i Danmark. Det ender med at blive svært at give gode priser i netbutikker hvis disse prisstigninger forsætter :-(

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende med Tyskland....har du lagerhotel dernede?

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:

Det lyder spændende med Tyskland....har du lagerhotel dernede?

Jeg har selv købt et lager dernede lige over grænsen så postdk hver dag kommer og henter de danske pakker og DHL kommer og henter de tyske.

 

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er indehaver af et transportfirma, der er 2 år gammel. Vi har her per 1/12 starte et nyt koncept, der gå ud på at være dem i danmark der lev. pakker billigts.  vi lev i hele danmark dag-dag.

i er velkommen til at kontakte mig på 21245633 så vil du mærke hvor mange penge du kan spare.

Vi har i dag allerede en del kunder der har lagt mærke til os.

håber at høre fra dig vi har 24 timer åben

hilsen

anders 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

stegler:

Hej

Er indehaver af et transportfirma, der er 2 år gammel. Vi har her per 1/12 starte et nyt koncept, der gå ud på at være dem i danmark der lev. pakker billigts.  vi lev i hele danmark dag-dag.

i er velkommen til at kontakte mig på 21245633 så vil du mærke hvor mange penge du kan spare.

Vi har i dag allerede en del kunder der har lagt mærke til os.

håber at høre fra dig vi har 24 timer åben

hilsen

anders 

Hej Anders - jeg faldt lige over dit indlæg ved et tilfælde, men jeg smider lige min anbefaling af jeres service herind på amino:

Jeg har benyttet mig af ovennævnte transportfirma og kan på det varmeste anbefale deres service. De er billige (ja de er sgu!!!) og pakkerne bliver også leveret - mere kan man vel ikke forlange.

Sidder der nogle firmaer derude der stadig bruger postdanmark synes jeg I skal få fingeren ud og ringe til Anders :)

Man kunne også overveje GLS' smarte pakkeshop-koncept, men jeg har erfaret at mine pakker bliver stjålet undervejs (vi snakker rigtig mange procent af mine pakker som blev pist væk). Det var et helvede at søge om erstatning hos GLS så jeg personligt endte med at give op og acceptere mit tab.

VH Jørgen Olsen

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

stegler:

Hej

Er indehaver af et transportfirma, der er 2 år gammel. Vi har her per 1/12 starte et nyt koncept, der gå ud på at være dem i danmark der lev. pakker billigts.  vi lev i hele danmark dag-dag.

i er velkommen til at kontakte mig på 21245633 så vil du mærke hvor mange penge du kan spare.

Vi har i dag allerede en del kunder der har lagt mærke til os.

håber at høre fra dig vi har 24 timer åben

hilsen

anders 

Har i evt en hjemmeside med priser osv?

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)