Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af et seminar

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Alle

 

   Jeg arbejder i øjeblikket på et 3 dages seminar som skal gennemføres til Oktober. Seminaret skal gennemføres 4-5 steder i Danmark inden for en måned.

 

Hvordan bruger jeg bedst mine markedsføringspenge? Jeg ønsker minimun 100 deltagere per. seminar. Håber på omkring de 250 deltagere.....SÅ er jeg glad.

 

Hvor meget skal jeg forvente, at bruge på dette?

 

Seminaret handler om udvikling og at nå sine mål. Er rigtigt spark røv seminar hvor man får masser af gode og håndgribelige værktøjer med hjem.

 

Prisen for de 3 dage bliver ca. 1995 kr inkl moms.

 

 

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke, hvordan du arbejder med planerne for seminaret. Men i dine planer indgår der (forhåbentlig) en rimelig detaljeret profilbeskrivelse af, hvem du henvender dig til. Så er det jo egentlig "bare" at se på, hvordan du får fat i dem. Er det avisannoncer, har du sponsorer indenfor området, der kan levere tilhørere, er det direct mail, hvis du via udvælgelse kan ramme dem rimelig præcist (adresser kan jo købes mange steder).

Du nævner heller ikke noget om størrelsen på dit markedsføringsbudget, men jeg ville nok i dit sted kraftigt overveje om jeg skal have et professionelt eventbureau med. Så kan du koncentrere dig om indhold og form og de koncentrerer sig om at få kunderne ind. Det er lidt dyrere, men der er også gode chancer for at resultatet blive det bedre.

 

Hilsen Jakob

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob

 

Et eventbureau lyder som den rigtige løsning for mig. Kan du mon anbefale nogen?

 

 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv evt. at kontakte Søren Kristensen fra Athenas, som også er på Amino.

Her er et link: www.athenas.dk

mvh Carsten


Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Her er hvad jeg ville gøre

 

Annoncering på google

Sende 25 direct mails hver dag til de mest oplagte emner

Telefonisk opfølgning 4-5 dage efter.

 

Hvis du skal bruge 100 tilmeldinger, så gå efter 200 tilmeldinger. Der er ALTID stort frafald. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi arbejder professionelt med events og er en del af Dacke Group, som også ejer Hansen Events - nordens næst-største eventbureau. Det giver en masse brugbare erfaringer fra det svenske, ligesom vi herhjemme selv har stået bag flere store events i stil med det, du kort beskriver. Vi hjælper gerne - nøglen er selvsagt målgruppen, mens markedsføringsplanen derfor også bør forholde sig hertil. Men giv mig et ring - så kan vi tage en uforpligtende snak, og du kan få nogle gode råd med på vejen...
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Søren fra Athenas, der også er JCI''er Kenneth



Du kan også få lavet en god PR-historie om personlig udvikling......


søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)