Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Debut på import fra italien og tjekkiet - hvordan gør jeg ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Tørring
Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har fået hjælp fra flere herinde allerede - stor tak for det - og fortsætter ufortrødent videre!

Jeg er ved at have nogle leverandøraftaler på plads og skal have vareprøver i hænderne. Er der nogle gode råd i.f.m. vareprøver eller ting, jeg skal tage højde for? Hvilken fragt skal jeg vælge og hvad er dropshipping. Der må gerne tænkes rimelig økonomi med ind i billedet? Hvem kontakter jeg?

Og en sidebemærkning; hvordan påvirker det jer iværksættere at vismændene i dag taler om to års negativ vækst, 20 % fald i huspriserne(mindre friværdi). Jeg tænker det kan være godt at starte i nedgangstider, men, nu det ikke er must-haves som brød og mælk jeg påtænker at sælge, ja, så tænker jeg da over det.

Men drømmen og den rigtige fornemmelse i maven vejer så tungt, så tungt, så igang, det må jeg.

Håber på brugbare tilbagemeldinger som før.

Hav en dejlig dag.

Hej fra SelvForsyneren

Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Dropshipping er en forretningsmodel, hvor du sælger en vare uden at have den fysisk på lager. Når du modtager en ordre fra en kunde, sender du ordren videre til leverandøren, som så sender varen til din kunde. Det vil typisk ske i dit navn og din kunde vil ikke kunne se at varen ikke kommer fa dig.

Du bliver altså en slags mellemmand mellem kunde og leverandør og fortjenesten ligger i differencen på leverandørens pris og prisen til kunden.

 

læs mere herinde:

http://dropshipguide.dk/hej-verden-1.htm

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)