Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad kan jeg ændre på min side for at få flere klik på adsense?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Google kan ikke holde øje med alt, og en del af forretningsmodellen er, at der skal lanceres MANGE af disse sites. Mange bække små... Men så tror jeg også, at der kan komme en god intjening for dem, der ved, hvad de laver.

Taberne er sites som mit eget, der med relevant indhold og længere artikler har svært med at hamle op med deres korte artikler, som altid har præcis den rigtige keyword density, og som kun behøver at være målrettet et enkelt søgeterm.

For at bekæmpe den slags og lignende har Google jo for relativt nylig lanceret muligheden for at man kan anmelde sites, der menes at overtræde reglerne. Men mon ikke det tager tid for dem at grave sig gennem bunken..?!  Jeg har anmeldt flere af disse sites for et års tid siden, men indtil nu er der ikke sket noget.

 

 

 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til alle dem der har skrevet her i tråden - jeg kan sige så meget at antallet af klik er steget betydeligt :)

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Google officielle Adsense blog har faktisk en del foreslag... Blend/contrast, ingen borders, placeringer, reklame størrelser osv.  Men ja test test test :)

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)