Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Google Adsense "Bad Standing"

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad tænker I om sider, der har Google Adsense...? Virker de mindre seriøse end sider, der har talrige bannerannoncer...? Jeg har overvejet Adsense på mine auktionssider, men hvis det forbindes med manglende seriøsitet, undværer jeg det...

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Personligt bruger jeg Adsence på sider som er lavet til det (= at kun skulle tjene penge på Adsence) og på mine hobby sider. Jeg ville aldrig sætte det på en firma side netop pga. seriøsiteten som du selv nævner. I bedste fald får du lidt håndøre og i værste fald klikker folk sig videre til dine konkurrenter.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, tænk bare på Amino. Hvor seriøst er det lige

 

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
> Hvad tænker I om sider, der har Google Adsense...? Virker de mindre seriøse end sider, der har talrige bannerannoncer...?

Nu ved jeg jo ikke lige hvad du ligger i ordet "seriøst", men jeg tror at både Jubii, MSN og Eniro (som eksempler) tages meget seriøst af masser af mennesker, og de har både banner annoncer og kontekstuelle annoncer (svarende til AdSense). Jeg tror heller ikke Amino tages hverken mere eller mindre serøst af de fleste blot fordi der er AdSense her.

 

Personligt synes jeg at kontekstuelle tekstannoncer er mindre generende end anmasende grafiske reklamer, og sådan ved jeg at mange har det. Men sikkert ikke alle.

 

 

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Så længe adsense annoncerne ligger på sider, med seriøst indhold og det er tydeligt, at det er annoncer og redaktionelt, kan jeg slet ikke se noget useriøst i dem. Når det så er sagt, kan det ikke nødvendigvis betale sig, at implementere adsense frem for f.eks. bannere der betales som CPM (pr. 1000 visninger) eller tekstlinks via mediebureau.

Det er min erfaring, at adsense har en tendens til enten at skyde for bredt (= lav pris pr. klik) eller for snævert (vise samme få annoncer hele tiden til samme brugere), hvilket kan være lidt irriterende. Til gengæld har de en fornuftig konverteringsrate i f.t. standard bannere.

 

Mht. konkurrenter der kan annoncere på dit site, kan du, så vidt jeg ved, udelukke bestemte annoncer fra at blive vist.

 

Med venlig hilsen Nikolaj

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes det er en glimrende idé med reklamer på diverse sider.. Fx et furum, en debat eller portaler.. I det hele taget sider der ikke er firma relaterede..

Det vil være en fuldkommen fejl, syntes jeg, at sætte på en firma side, da det bare virker som et flop/fusker firma så.

Men at folk vil kunne tjene lidt penge på deres sider, til at dække evt. omkostninger osv. har jeg intet imod..
Klikker gerne på Adsense og lignende for at støtte en god side.


Bare lige for at høre, hvor mange penge har jer der har erfaring med Adsense, egentlig tjent på det ?.. Og over hvor lang tid?..
Går nemlig selv med tanken om at starte en side der skulle være økonomiskt dækket af dem.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
> Bare lige for at høre, hvor mange penge har jer der har erfaring med Adsense, egentlig tjent på det ?.. Og over hvor lang tid?..
De nøjagtige beløb må man, som AdSense publisher ikke fortælle om, men jeg tror godt jeg uden at løbe ind i problemer kan da sige at jeg siden efteråret 2005 (hvor jeg for alvor satte virkelig fokus på AdSense) har tjent nok til en stor bil i direkørklassen. Det er uden tvivl på AdSense, at jeg har min bedste timeløn, og til dem der ved hvad jeg normalt fakturere er det temmelig godt. :)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Oki, det var sQ da godt nok en ordentlig sjat penge !! hehe..

Hvilke sider har du haft Adsense på så ?.. Bare Demib.dk , eller er der andre at nævne ?..

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare lige for at høre, hvor mange penge har jer der har erfaring med Adsense, egentlig tjent på det ?.. Og over hvor lang tid?..


Som Mikkel skriver så må man ikke opgive sine præcise indtjeninger - men jeg er efter at have leget med det i en 1½ års tid kommet op og tjene omkring en halv ekstra månedsløn ved en indsats på omkring 4-6 timer om ugen på at optimere til søgemaskiner, kode lidt og lave indhold. Herudover har jeg brugt et hav af timer på at læse om søgemaskineoptimering, optimering af placering af bannere m.m. Så det er en fin lille hobby :-)

Der er rigtig mange informationer omkring emnet ude på det store Internet – jeg benytter selv http://forums.digitalpoint.com/ som fora i øjeblikket, hvor jeg har lært rigtig mange guldkorn.


Det er det nemt at finde nogen der vil hjælp en i gang, men forvent ikke at nogen afslører deres hemmeligheder ;-)
 

/askhoej


Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm oki..



Det var vel ikke sådan at jeg kunne se den hjemmeside du har gjordt det på måske ?..



Regner selv med at den side jeg vil ligge det på, bliver en form for
portal.. Har en del forskellige ideer til hvad der kunne være derpå,
men ja.. Er ikke kommet frem til noget endeligt..


Side 1 ud af 2 (12 indlæg)