Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder, kig her - kunde i nettet :-)

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen. Jeg deler ikke helt din opfattelse af at hvad der sker på Amino bliver på Amino. Jo hvis det skal forstås sådan at andre ikke går ud og peger fingre af dig men omvendt er det da klart at det jeg skriver på Amino hvor jeg ofte advarer mod folk som Thorbjørn Henriksen m.fl. også er noget som jeg praktiserer uden for Amino (det har så ikke været aktuelt så mange gange), ligesåvel som jeg udenfor Amino også godt kan finde på at anbefale folk som Jacob Tøjner m.fl. på samme måde som jeg gør det med andre advokater m.v. i mit netværk.

Jeg formoder den med kritikken skulle tages humoristisk, men jeg tænker ikke på faglig kritik men på Thorborgs og Junior K's indlæg. Jeg tror de er venligt ment men kritik er det jo.

Det jeg mener med at undervurdere er, at du måske skyder dig selv lidt i foden ved at operere med så lave satser når vi taler om egentlige regnskabsopgaver. Mange vil være skeptiske hvis de ikke har noget forhåndskendskab til dig, fordi de måske syntes det er for billigt. De timesatser du kører med ligger under hvad en typisk nystartet revisorelev faktureres ud til hos revisionsfirmaerne. Du skal se sådan på det at håndværkeren som måske sælger sin arbejdskraft for 350 kr. i timen ville skulle mindst bruge 3 gange så lang tid på at lave et regnskab som du skal, og produktet ville formentlig heller ikke være det samme. Den tid han sparer kan han bruge på at lave det han er bedst til, og derved øge sin avance.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle jer

Jeg har lige oprettet mit firmanavn login herinde normalt bruger jeg mit private, men siden dette indlæg drejer sig om mig og Peter så må jeg jo lige tilføje noget.

Først vil jeg takke Jørgen for, at gøre mig opmærksom på mit cvr er registret som rengøring cvr.dk har åbenbart brug vores bibranchekode som hovedbranche fejlen er rettet tak.

Når du skal udtale dig om noget, så syntes jeg du burde lige overveje, hvad du taster. Tyrkisk/kurdisk rengøringsfirma, sidst jeg tjekkede hvilken nationalitet jeg var, var det dansk.

Hvad angår mit samarbejde med Peter er ikke i dit interesse felt, pas dit eget og fej først foran din egen dør.

Du behøver ikke skrive med en hvis tone som provekere folk, du er en professionel bogholder/revisor lev op til det.

Angående Peter takker jeg ham gevaldigt meget, da han vejleder og lærer op, men det skal jeg slet ikke forklarer nogle som helst.

Man kan ikke sætte en finger på det arbejde han laver tværtimod, kan man kunne lærer fra ham.

Til dig info har jeg været bogholder i 5 år nu.

Mit ynglingscitat: Uvidenhed er en forbandelse over samfundet...

//Asli

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)