Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kortbetalings probemer

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej , er der andre der står i lignende situation. på min hjemmeside tager jeg imod diverse betalings kort, jeg har betalingen ved surftown. mit kæmpe problem er at man allerede efter 7 dage efter betaling skal hæve beløbet, ellers går betalingen tabt , det giver problemer , da jeg selv ofte leverer mine vare, og der kan godt gå over 7 dage, og betalingen,må jo ikke hæves før varen er leveret.

jeg ar snakket med surftown som siger det er pbs´regler og pbs siger de har aldrig hørt noget lignende, for så kan man ikke følge lovgivningen, hvad gør man så, når ingen vil vedkende sig 7 dages hævningen , det skal lige siges jeg har haft denne hjemmeside i 3 år, og det var først efter 1½ år det blev ændret, og der kom mail om ændringen fra surftown.

min tålmodighed er ved at være brugt med dette, da det er ofte jeg skal have fat i kunden unødig for at de skal genoprette betalingen ,eller de skal give mig lov til at trække pengene inden. og det er ikke rimeligt , jeg skal bruge tid , på noget der burde være en selvfølge,

er der andre der har de samme problemer på deres hjemmeside?!!!.

mvh mette pabst

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt, at en transaktion automatisk udløber efter 7 dage, men kan du ikke blot forlænge den i din betalingsgateway?

 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke præcis, hvor lang tid efter vi kan hæve beløbet, men det er i hvertfald meget længere end 7 dage.
Vi har lige haft et produkt der desværre var i restordre fra fabrikken i knap 3 uger og der kunne jeg sagtens hæve betalingen efter de ca. 3 uger..

Vi bruger quickpay.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Det ikke PBS der noget galt det, det må være Sufttown. Jeg har brugt 2 forskellige betalingsgateaway, hvor vi sagtens har kunne hæve beløbet en hel måned efter bestilling. Det skyldes vi fx har navnehalskæder er først skal laves og herefter sendes (leveringstid på 2-4 uger). Så få en god snak med Softtown og sig dette ikke kan være rigtig eller simpelthen skift Suftown(hvis det muligt).

Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

nej, den kan ikke forlænges den kunne den før i tiden, nu går den bare tabt

Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg prøver igen at skrive til dem, ellers må jeg skifte, jeg er bare den type, at de ting jeg har bestilt, bare skal fungere som det er lovet, da jeg syntes det er så bøvlet at få det skiftet igen.

men det bliver nok enden på det.

mvh mette

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette!

Du kan evt. skifte til mit system.

Du kan i mit system administrere de betalinger, som er oprettet indenfor indeværende og forrige måned.

Hvis du allerede har haft en aftale med enten Freepay, Fribetaling eller PBS om at bruge deres betalingsgateway/-modul kan du bruge mit system med det samme.

Chuuuuu

Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej ,jeg har kun haft bealingsgaten ved surftown , så ved ikke om det kan hjælpe.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, Jeg mener, at du skal have et shopsystem hos mig og en betalingsaftale med enten Freepay, Fribetaling eller PBS (PBS Betalingsmodul). Du kan administrere betalinger via mit system i stedet for via dit administrationssystem hos dem. Du kan evt. læse mere om min e-butiksløsning på min hjemmeside, hvis link er inkluderet i min signatur.

Chuuuuu

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)