Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal have en CMS system - 3-4 licenser

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

thecelt:
Vi har 4 domæner som vi ønsker flytte

Hej thecelt

Hvad mener du helt præcist med det, har I 4 forskellige domæner I skal have flyttet til et domæne eller skal de 4 domæner har en ny platform hver.

Hvad enten I skal flytte fra 4 domæner til et og/eller skifte platforme, så glem ikke at få lave pegninger (redirects af type 301)  fra de gamle sider til de nye sider.

  • Gamle genveje i kundernes browsere dirigeres videre til nye undersider
  • PageRank fra andre, der linker til de gamle sider, sendes videre til de nye sider (- et lille tab)
  • De nye sider vil overtage de gamle siders plads i søgemaskinernes indeks
  • I omskiftningsperioden, hvor den gamle hjemmeside i en længere periode stadigvæk vil befindes sig i søgemaskinernes indeks, vil klik på links i søgeresultaterne blive dirigeret videre til nye relevante undersider

Bemærk: Hvis domænerne er lukket med password for at beskytte de billeder m.v. du omtaler, så er det ikke relevant at tænke på 301 redirect. Sådanne sider er og skal jo ikke indekseres af søgemaskinerne

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil gerne give et bud på opgaven. Men vi skal nok lige have lidt mere info om hvad det helt præcist er der efterspørges, før vi kan komme med et estimat.

Har du en mere udførlig beskrivelse af projektet? Hvis det skulle være tilfældet kan du sende det til psj@taketwo.dk og jeg vil vende tilbage med et estimat hurtigst muligt.

Hvis projektet ikke er nærmere beskrevet allerede vil jeg gerne inviterer til et møde (uforpligtigende naturligvis) hvor vi kan spore os lidt nærmere ind på helt præcist hvad det er i efterspørger. Vi holder til i Århus C.

Uden at gå ind i diskussionen closed source vs. open source vil jeg lige gøre opmærksom på at vores system er lukket.

Hvis du har spørgsmål eller andet kan du fange mig på psj@taketwo.dk

Mvh Peder

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)