Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faa en til at lave en adwords kampagne. hvem?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg staar og har launched en ny webshop. paa 5 sprog.

 

Jeg har brugt adwords foer men vil gerne have opsat en optimal kampagne denne gang og det mener jeg ikke jeg kan goere selv.

 

Nogle der har nogle gode steder hvor man kan faa folk til at goere den slags til rimelige penge? Og helst paa flere sprog men ikke noedvendigt da vi tar danmark i foerste..

 

Har laest de fleste andre post omkring emnet paa amino.. men kunne ikke finde mange direkte henvisninger til steder hvor folk har positive erfaringer..

 

Jeg vil helst bare betale for at faa det lavet, og ikke en maanedlig ydelse eller lignende..

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej zepp.

Vi kører AdWords på flere sprog for os selv og vores kunder, så vi kan godt hjælpe.

Du kan her læse mere om hvordan vi arbejder med  AdWords annoncer.

Mvh,

Christian

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zepp,

Det er en jungle du bevæger dig ud i, jeg har selv fået opsat en kampagne herinde af en af "eksperterne" efter i et par år selv at have leget med det og jeg var chokeret over deres manglende viden, service og engagement i opgaven. Denne såkaldte ekspert formåede at brænde en hel del tusind kroner af på latterlige keywords før jeg fik dem stoppet og deres viden der lå langt under hvad man selv kan læse sig til via et IDC hæfte fra tanken.

Så sørg for at få nogen referencer fra personer der reelt selv ved noget om Adwords og ikke bare har brugt en af "ekspertene" til af få oprettet deres første kampagne.

Med venlig hilsen
Arco

Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar begge to.

 

Og ja Arco det er det jeg er klar over. Derfor jeg meget gerne hoerer fra brugere herinde med positive erfaringer.

og som du selv siger, fra brugere som selv ved hvad det drejer sig om og kan anbefale nogle af de bedste..

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi kan tilbyde dig at sætte en kampagne om for kr. 750 (ex. moms).

Vi har sat en del kamagner op før og stort set alle sammen har lagt i toppen på kundens ønskede søgeord.

Du kan kontakte mig på tlf. 6185 6211 hvis du er har spørgsmål, eller skrive en mail til nc@drive-design.dk

Forsat rigtig god dag!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, vi lever af at lave adwords, du er meget velkommen til at kontatke os, salg@innotes.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)