Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DIBS,E-wire,Interpay - Hvad skal man vælge som ny?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har begivet mig ud i junglen af betalings systemer til min fremtidige webshop.

Der er mange udbydere, og mange tilbud mht. oprettelse, månedlig ydelse osv!

Hvad er det mest populære og sikreste? Hvor er kunderne mest tilfredse med at indtaste personlige oplysninger til betaling?

Eller har det overhovedet ingen betydning så jeg kan vælge det billigste?

Det vil være rart at vide så jeg ikke kommer til at abonnerer på et betalings system som har måske et dårligt ry og kunder ikke tør sætte sin lid til.

 

På Forhånd tak for hjælpen!

Mvh. Michael Boe

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville vælge QuickPay hvis jeg var dig.

Jeg bruger det selv på acenet.dk og har har flere kunder der anvender QuickPay mange gange dagligt, og har gjort det i flere år, uden problemer.

De tager 300 kroner om måneden for deres løsning med danske og internationale kort.

Derudover har de en flink support hvis man har behov for det, og er rent faktisk til at komme i kontakt med, modsat visse discount-betalingsindløsere.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Epay er super iorden - aldrig haft problemer med dem ved nogle af vores kunder.

199,- om måneden for danske og internationale kort og der medfølger et væld af muligheder.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger E-pay, www.epay.dk ....

Rigtigt professionelle - med en god support, som også supporterer deres forskellige betalingsmoduler til opensource systemer, hvilket vi har oplevet at mange gateway udbydere ikke gør.

Flinke... Meget stabile, af hvad vi ved.

Håber du kan bruge det til noget.

 

Kram

 

Michelle

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også sige Epay.
De har en suveræn support.

Derudover vil jeg også sige PayPal.com
Det er ejet af Ebay og er lige blevet lanceret på dansk.

Ebay har jo som bekendt lige købt alle de store websites i danmark, så om kort tid vil PayPal også herske som betalingssystem herhjemme.

Derudover er PayPal gratis :-)

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

½lløjsa

 

Det eneste der er med paypal er du virkelig skal læse deres terms and conditions igennem og se, om dit firma passer ind i rammerne.

Kender til et firma bl.a. som har haft brugt paypal og som er blevet skræmt væk, da paypal flere gange frøs deres penge hos dem, fordi man mente de ikke overholdte terms and conditions.

 

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

macodox:
Ebay har jo som bekendt lige købt alle de store websites i danmark, så om kort tid vil PayPal også herske som betalingssystem herhjemme.

Derudover er PayPal gratis :-)

Alle de store websites?? Det må du lige uddybe? Hvad har de købt ud over Den Blå Avis?

Derudover er PayPal langt fra gratis. Der er ingen faste omkostninger, men man betaler op til 4% i transaktionsgebyr for at modtage kortbetalinger.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael Boe!

Hvis du allerede har en hjemmeside er det nemmest for dig at have min e-butiksløsning. Du kan selv oprette en ny butik på min hjemmeside og lægge den på din eksisterende hjemmeside.

Idet mit system er integreret med de betalingsgateways fra Freepay, Fribetaling og PBS International skal du have en betalingsaftale med en af dem.

Integrationen er gennemtestet og der har aldrig været nogle problem med den. Hvis der opstår noget står jeg/mit firma altid til rådighed/ansvar for at hjælpe kunder.

Mht. priserne bliver du henvist til deres hjemmeside, hvis links inkluderes i 'Ekstern betalingsserviceudbyder'-delen på min hjemmeside.

Omkring sikkerheden kan jeg godt sige, at disse betalingsgateways er godkendt af PBS og PCI-certificeret. Dog mener jeg, at PBS Betalingsmodul er sikrere pga. det såkaldte 3-D Secure, hvilket bl.a betyder, at kunder under betalingen bliver henvist til deres bank og derefter skal oplyse deres sikkerhedskode (MasterCard SecureCode, Verified by Visa og J/Secure), inden betalingen kan blive gennemført. Kunder skal selv oprette sikkerhedskoden, når de betaler med deres kort for først gang. Desuden støtter PBS Betalingsmodul også eDankort (Betalinger gennemføres via netbanken. Kortnr. og kontrolnr. skal ikke oplyses).

Om et betalingsgateway er sikkert nok for din butik er afhængigt af din målgruppe. Du skal selv vudere om dette. Du kan evt. læse mere om emnet via den artikel fra Computerworld.

Hvis du har brug hjælp er du velkommen til at kontakte mig.

Chuuuuu

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil også anbefale http://quickpay.dk/

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thanh.

Jeg har allerede website og resten der hører til, men takker mange gange for tilbuddet.

Mvh Michael Boe

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)