Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget kan jeg tage i timen?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er tømrerlærling, der har lige knapt 1 år tilbage af min uddannelse. En af mine gode venner, der også er i lære, har startet et lille firma for at se hvordan det vil. vi arbejder jo så kun i weekend, og på hverdags aftener, så det er ikke de store opgaver vi tager ind. Men mit spørgsmål går på hvor meget vi kan tage i løn, ekskl. eller inkl. moms, det er lige meget. Men vi er lidt usikre på hvad der er rimelig. Vi er jo efterhånden langt henne i uddannelsen.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mergur:

Hej.

Jeg er tømrerlærling, der har lige knapt 1 år tilbage af min uddannelse. En af mine gode venner, der også er i lære, har startet et lille firma for at se hvordan det vil. vi arbejder jo så kun i weekend, og på hverdags aftener, så det er ikke de store opgaver vi tager ind. Men mit spørgsmål går på hvor meget vi kan tage i løn, ekskl. eller inkl. moms, det er lige meget. Men vi er lidt usikre på hvad der er rimelig. Vi er jo efterhånden langt henne i uddannelsen.

Hej hr. tømrer !

Markedsprisen er vel omkring de 1000kr i timen. Den officielle markedspris er omkring 500kr, men det er jo kotume at rigtige håndværkere fordobler tidsforbruget før de noterer det på deres regninger. Og så må du endelige huske at have to sæt duplikatbøger - en til det hvide og en til det gode :)

Spøg til side - men 3-400kr i timen er vel hvad I kan forlange hvis i er nyuddannede. Hvad der er rimeligt tør jeg slet ikke sige - men hvem bekymrer sig også om det?