Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords - Hvor mange penge bruger i ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 1. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Big Smile

 

Jeg er ved at opstarte min webshop, og ville lige høre hvor meget man skal investere i google adwords. Jeg regner med cirka 500 kr pr. måned . Er det meget eller lidt for en lille nystartet virksomhed ? Tongue Tied

Hvormeget bruger i på Adwords pr. måned ?

Mvh

Kenderdu

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer så sandelig an på, hvor mange besøgende, du gerne vil have. Du bestemmer jo helt selv. Du kan få en million klik, hvis du vil betale, hvad det koster.

Derfor er det mere op til dit markedsføringsbudget, hvor meget, du skal bruge. Det lyder på mig som om det er en forsigtig opstart med et begrænset budget. Jeg synes derfor, du skulle tage det stille og roligt, og bruge det beløb, du føler dig tryg ved at investere. Nu siger du selv 500 kr. Det lyder som et godt bud. Sørg for at byde på de søgeord og sætninger, hvor du får klikkene til den laveste pris.

Når der så er gået en måned, så skal du til at bruge en masse tid på at analysere din trafik, så du kan finde ud af, hvor god trafikken er (hvor mange af dem, der køber), og hvor på dit website, der måske er mange kunder, der falder fra igen uden at købe.

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

500 er meget lidt,  det vil kun give 4-500 besøgende og hvis bare 2 % handler 8-10 ordre

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 1. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Jeg burde nok starte med de 500 eller 800 kr, og så analysere det det.

Nu spørger jeg nok dumt, men hvor kan man analysere det henne ? Er der en funktion i google ?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenderdu:

Nu spørger jeg nok dumt, men hvor kan man analysere det henne ? Er der en funktion i google ?

For at analysere på dine besøgende og deres adfærd, har du brug for et analyseværktøj.

Google tilbyder et gratis et af slagsen ved navn Google Analytics. Det bør du sørge for at få installeret korrekt på din side fra starten af. Den viden, en sådan analyse kan give dig, er uvurdelig i forhold til at justere Adwordskampagner, ændre på hjemmesiden, justere SEO-indsats og meget mere.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger ca. 400.000 kr. om måneden i SPAMfighter.

Dbh Martin

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 

400.000 kroner om måneden er ikke et krav ;)

 

Google analytics er super. Men også Woopra kan bruges. Men det er mere legetøj end konkret overblik. Det viser dig dog hvor mange der online LIGE NU med LIVE statistik.. Ellers har det samme funktioner som så mange andre analyseprogrammer.

 

Og ja, det er virkelig vigtigt at du holder opdateret med hvilke søgeord der har fået kunder ind på din side, så du kan effektivisere din adwordskampagne til fornuftige penge.

 

Mvh Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Du skal sørge for at installere google konveterings script, du kan finde et link til det i toppen af din AdWords konto. Det vil hjælpe dig med at finde ud af hvilke ord og annoncer som skaber dine salg. Du kan så sætte et større budget af til de ord der virker, ellers er det vigtigt at du tester og tester med dine annoncer.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Jeg sidder som ansvarlig for Google AdWords i et større IT firma, og har som sådan arbejdet en del med AdWords.

Hvor meget du vil bruge kan du jo begrænse ved at sætte et budget op i AdWords.

Det vigtigste i første omgang er at de klik du får er klik som giver dig en direkte forretning. Derfor er det vigtigt at din annonce præcist beskriver hvilken kunde du er ude efter. F.eks. hvis du sælger bøger så dur det jo ikke at få alverdens bogkøbere til at klikke på dit link - det vil koste en formue. I stedet er det bedre at sætte annoncen op, så du får klik på lige præcis det du sælger. F.eks. hvis du sælger en bestemt bog, så sæt annonce teksten op på en måde som gør at kun de kunder der virkelig er interesseret i den bog klikker på annoncen. Søgeordene kan du sætte op ganske bredt - det koster jo ikke noget.

mvh PA

Fra Rødovre
Tilmeldt 1. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar - jeg blev meget klogere, og vil gå i gang med ekperimentere lidt med forskellige ord :) - Tror dog jeg holder mig fra de 400.000 Wink

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)