Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plakater!?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan kun anbefale Jesper og Mediamouse.

 

 

Muligvis er prisen lidt højere end lasertryk.dk og lignende, men det opvejer servicen mere end 100% for.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
www.lasertryk.dk kan jeg til gengæld på ingen måde anbefale - de trykte 5000 visitkort skævt, da vi brokkede os leverede de igen 5000 skævttrykte visitkort, og da vi endnu en gang brokkede os, tilbød de os pengene tilbage mod at vi ville blive blacklistet fra al kommende handel hos dem. Vi betalte kortene og tog det som dyre lærepenge - deres manglende blacklisting gør nu ikke noget, vi har ikke i sinde at handle hos dem igen. :)
Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan kun støtte op om David Mc Nally''s indlæg vedr. lasertryk.dk.

På vores bureau har vi for nogen tid siden gjort os lignende erfaringer, der indikerer, at kvalitet er en by i ydre Rusland på dette trykkeri. Service er slet ikke på landkortet!
Vi har eksempelvis måttet kassere hele oplag, da vi simpelthen ikke ville præsentere tryksagerne for kunden. Dyre lærepenge som man naturligvis kun betaler een gang!

 

Mvh

Søren Baron Rom

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
vi har indtil videre været heldig med lasertryk.dk

 

Dog kan kvaliteten af det de laver slet ikke matche det vi har fået fra MediaMouse. Så har man pengene ville jeg også gå en stor bue uden om lasertryk.dk

Dog synes jeg de er udmærket til små oplæg der ikke skal være 110% proffessionelle, man kan jo ikke rigtig komme udenom at de er UTORLIG billige.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)