Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab...... C5 light eller e-conomic.?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej du kan ikke se dine regnskaber online, hvis du lukker licensen, men du skal jo have udarbejdet et årsregnskab hvert år og dem får du jo på papir så det er dem du gemmer og når du så vælger at skifte system printer man en saldobalance og kontoudtog fra E-conomic og lægger ind i det nye system, så har det nye system overtaget regnskabet. Det er samme procedure som du f.eks. ville gøre hvis du har en bogholder/revisor til at stå for bogføringen og du vælger at skifte revisor. Så har du jo heller ikke adgang til den gamle revisors system mere

Lone

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv skal sidde og ordne bogføringen, vil jeg som regnskabskyndig klart anbefale Summa Summarum. Jeg synes, at den er meget let at gå til. Hvis du derimod vælger at betale dig fra det (dygtige bogholdere får du til kr. 250-350, så overvej det kraftigt), er E-conomic et udemærket valg. Det er som om at C5 lider under at det er udviklet for mange år siden. Det hænger ligesom fast i et gammelt mønster, men der er altså sket en del siden. Der er smartere måder at gøre tingene på idag. Generelt kan man sige, at de alle har fordele og ulemper. Det perfekte system er ikke på markedet endnu!

Ring til mig på 61 28 83 84 på mandag, hvis du vil have en uddybning af mulighederne.

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sora

Nu fandt jeg ikke helt ud af hvor du bor, men jeg syntes du skal prøve en Mamut pakke med alt inkluderet (CRM, Regnskab, Personale, Hjemmeside, E-Handel, Rapportering etc..)

Der er backup af data inkluderet i løsningen.

Der er gratis seminare løbende både på Sjælland og i Jylland se agenda nedenfor og link hvor du kan tilmelde dig.

Lønsom kundeopfølgning og regnskab
Du vil få et indblik i hvordan din virksomhed kan få en endnu mere effektiv kundeopfølgning og dermed store salg. Desuden vil du se hvordan regnskab kan blive let, enkelt og lønsomt.

Effektivt, komplet og enkelt at anvende
Sådan får du succes med Mamut. Oplev hvordan virksomheder fra forskellige brancher tjener penge på effektiv brug af en Mamut-løsning. En løsning der giver adgang til al information i et og samme system

http://www.mamut.com/dk/seminar/

Fakta om Mamut

  • Etableret i 1994, børsnoteret maj 2004
  • Hovedkontor i Oslo
  • 495 medarbejdere
  • Flere end 400.000 kunder i 16 lande
  • Mere end 95.000 brugere af Mamut Open Services
  • Jaykay

    Fra Varde
    Tilmeldt 30. Oct 07
    Indlæg ialt: 250
    Fra  RH Freelance Skrevet kl. 16:42
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Jesper / Jaykay

    Hvad du har brug for er slet ikek C5 - du har absolut ikke brug for noget specielt. Jeg vil anbefale dig SummaSummarum som er et lille, godt og tilfredsstillende program med de features du har brug for, faktisk alle dem du har brug for og flere. Jeg kender jo din virksomhed og alt andet over SummaSummarum ville være waste. :)

    Fra København
    Tilmeldt 4. Dec 08
    Indlæg ialt: 15
    Skrevet kl. 17:06
    Hvor mange stjerner giver du? :

    ang. backup så afhænger det lidt af hvordan du vil lave backup til.

    Hvis du har en server eller anden lagrings enhed på netværket eller usb sticks så kan du få gratis programmer som kan tage backup af dine filer. og du kan naturligvis selv vælge hvor ofte der skal tages backup og hvornår dette skal gøres.

    Så kan du lave backup til en server over internettet hvor du lejer harddisk plads, f.eks. kan du få 10gb for 100kr pr månede ved https://www.nordic-backup.com/

     

    Jeg står også og skal til at vælge regnskabs program, og lige pt hælder jeg mest til stones summa summarum pga det er et engangs beløb, har også haft kikket lidt på http://www.e-moms.dk her kan man stadig se sine regnskaber selvom man ikke har et aktivt abonnement.

    Tilmeldt 20. Apr 07
    Indlæg ialt: 16014
    30% af profil udfyldt
    Skrevet kl. 17:46
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Hej!

    Vi har ca. 50 kunder kørende på Economic.......hvilket system vi klart vil anbefale.

    Side 2 ud af 2 (16 indlæg)