Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tab på debitor

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er det ærgeligt? Ville det være bedre at lave en kreditnota på hele fakturaen, og sende ham en ny faktura på det rigtige beløb? Måske ville det være bedre uanset hvad da jeg så kan ændre varen som oprindtligt var PSD/Opsætning, men som nu egentlig kun er PSD (uden opsætningen).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige været i Pisa og forhandlet kontrakt med min kones samarbejdspartner......min kone har www.milla-petit.dk og er også Amino!

Kunne måske få brug for dig....synes at den Italien`s avis er meget interessant!*S*

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej..Rasmus...mener bare...at det er synd, at du ikke får den fulde pris.

Men sådan er det jo desværre nogen gange.

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja :) Jeg blev enig med mig selv om at give han en lavere pris så jeg endelig kan slippe for at rykke på ham..

Men jeg tænker på..

Fakturaen har varen "Website (design, slice, kode)" og det han kun får nu er en vare jeg har der hedder "Website (design)". Så han får faktisk en helt anden vare - bør jeg så ikke lave kreditnota på hele fakturaen og lave en ny?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo.....gør det!

Så er det helt korrekt!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Har lige været i Pisa og forhandlet kontrakt med min kones samarbejdspartner......min kone har www.milla-petit.dk og er også Amino!

Kunne måske få brug for dig....synes at den Italien`s avis er meget interessant!*S*

Pisa er en hyggelig by.

Du er altid velkommen til sige til hvis jeg kan hjælpe med noget herfra. Jeg har et godt netværk fra Nord til Sicilien - hovedsageligt inden for turisme og fødevareindustrien - men der er nok ikke den branche som mit netværk hernede ikke kan nå.

Jeg har godt set din frues hjemmeside - det er lækre produkter.

"Bloggen " - vores lille italienske avis  bliver først officielt lanceret primo januar 2009. Lidt hyggearbejde.....

Henrik

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)