Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side hos Scannet - Hvordan får jeg siden ud på google?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg startede virksomhed i juli - en webbutik med "ungt dametøj" www.faynai.dk Websiden har jeg valgt at lave hos Scannet, hvilket jeg har været meget tilfreds med. Men jeg vil gerne høre, hvordan jeg gør for at få siden ud på google og de andre søgemaskiner? Jeg har tilføjet siden til søgemaskinernes bots samt linket til siden hist og pist. Skal man betale for scannets søgemaskinoptimering, eller kan man godt klare sig uden?

Mvh Faynai

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Faynai

Idet du har sørget for, at der er linket til siden fra forskellige steder, bør der højst gå et par uger, før den kommer på Google. Hvor lang tid siden kom den op?

Scannet ved jeg ikke noget om, så jeg ved ikke, hvad deres søgemaskineoptimering går ud på! Smile

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Google skal nok finde din side når du har sørget for at linke til den, så læn dig tilbage og vent.

Ellers kan du bruge tiden til at skaffe flere links, disse er meget vigtig for din søgemaskineoptimering og helst med en anertekst som indeholde dine mest relevante søgeord.

Scannets søgemaskinemodul bruger vi selv på vores webshop, og kan varmt anbefale dig det, hvis du vil noget seriøst med din shop. Søg lidt efter indlæg herinde på deres modul, der findes flere tråde herinde omkring emnet.

Sæt dig ind i det og få det bestilt, og så er det ellers bare at skrive og skrive, arbejdet med det betaler sig i sidste ende. Ønske du ikke at bruge en masse tid på det selv, kan du betale dig fra det hos scannet eller hos en af de andre aminoer.

Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Tak for jeres hurtige svar!

Dennis Kjærgaard, du skrver at jeg kan bruge tiden til at skaffe flere links... Hvad mener du med det? At jeg skal skrive flere indlæg hvor jeg også linker til min side? Og hvad mener du med at jeg skal bruge en "anertekst"?

Jeg overvejer også at tilføje Scannets søgemaskinemodul, men har hørt mange forskellige meninger om den...

Mvh Faynai

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

At skaffe links er at få tilføjet dit link på så mange sider som muligt. Jo større og mere betydningsfuld siden er, jo bedre, og jo mere relevant siden er i forhold til din egen side, jo bedre.

"Anerteksten" er en trykfejl. Han mener "Ankerteksten". Det er bare den tekst, som linket har. I dette link: Pingviner er ankerteksten "Pingviner". Det betyder, at den side, jeg lige linkede til, vil Google nu give en lille bitte smule mere vigtighed i forhold til søgninger på pingviner. Det er vigtigt, at din ankertekst er relevant, og også at den er relevant for de mennesker, der skal se linket. Dine links bør derfor også indeholde dit firmanavn.

Det er rigtigt, at når du skriver links i dine indlæg herinde, bidrager det også positivt til dine resultater på Google. I modsætning til mange andre fora, er Amino ikke nærig med adgang til at skrive links i sine indlæg. Gør f.eks. som os andre - lav i indstillinger en signatur, hvor linket til din shop står. Så kommer det automatisk med, hver gang du skriver et indlæg herinde.

Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, så blev jeg lidt klogere, tak for det!

Jeg vil da tilføje en link til min hjemmeside i min signatur, tak for det tips! Er HELT ny her inde, så jeg har vist meget at lære... Wink

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Faynai.

Jeg vil mene at dit website burde være optaget i google, men hov vent.... fejlen ligger muligvis her:

Hvis du skriver http://faynai.dk/ uden www så får du en server ip(193.239.96.79) frem på din skærm og ikke din webshop som på www.faynai.dk

Hvis jeg var dig ville jeg gribe knoglen og ringe til ScanNet på 75 53 35 00.

Håber du får din hjemmeside indekseret i fremtiden.

Med venlig hilsen
Paw hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Domænet er registreret den 11. oktober 2008. Hvornår gik din shop online på adressen? Og har du haft shoppen kørende på en andne aresse fra juli og frem til oktober?

Det er normalt aldrig en god ide at tilmelde sit site til søgemaskinerne direkte - links er altid bedre. Normalt bør det ikke tage mere end 24-48 timer at få et nyt site crawlet. Jeg synes, jeg ser flere og flere eksempler på, at en tilmelding forsinker indekseringen i voldsom grad.

At din shop ikke svarer uden "www" har INTET med sagen at gøre - men du bør få det fikset alligevel. Jeg kan se, at du har valgt at oprette domænet hos one.com og derefter fået det peget til ScanNet. Jeg ville nok vælge at få det redelegeret til ScanNet. Det er nemmere, når alt er samlet et sted - og så ville det pr. automatik fikse, at din shop ikke svarer uden "www".

Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Jeg kan ikke helt huske hvornår shoppen gik på nettet, men det er nok ca 1 måned siden. Jeg har ikke haft shoppen på en anden adresse før men blot solgt inde på Trendsales.

Hvis jeg nu skal flytte det hele til Scannet, er det ikke besværlig? Jeg er håbløs til det med computer og alt hvad hedder domæner og server stresser mig Wink.

Mvh Faynai

Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et spørgsmål til det, at jeg kan lave en signatur under indstillinger. Hvordan gør jeg det? Har kigget under "Ret profil" men kan ikke rigtigt finde ud af, hvor på siden jeg har mulighed til dette.

Nogen der kan vejlede mig? Wink

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)