Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

under 18 og Job ?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Og lige hurtigt som svar ;) 

Ja, jeg tror også der er mange der bare lige går rundt med reklamer, eller lige spørger far eller mor.

Men formålet med siden er så at skabe lidt konkurence. Jeg tror der er mange unge der tænker på om de ikke kunne få mere løn andetsteds, og så kan man lige tjekke denne side for at se om der er andre muligheder.

(P.s. Jeg er selv 17 og står i denne situation Stick out tongue)

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden mulighed var at lave samme nummer som Moment, de har vist heller ingen direkte login funktioner, men der er så mulighed for at blive medlem af "Moment Talent".

Tjek siden ud, og måske får du nogle gode idéer :)

Held og lykke herfra.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

At lave det selv kræver, at du kan et programmeringssprog, og selv hvis du kunne, ville det være meget hurtigere og nemmere at bruge et færdiglavet CMS.

Det er ikke en decideret webshop, du skal lave, så lad være med at bruge den type platform. Du skal have fat i et CMS, der kan tillade brugere at oprette annoncer. Det er det, man på engelsk kalder "classifieds", så du skal gå efter den feature, når du søger efter et CMS.

Jeg kan ikke lige sige på stående fod, hvilket CMS, der vil være bedst egnet, så prøv at finde en sammenligning på the google machine (www.google.com) eller spørg CMS-kendere herinde.

Jeg vil tro, at det er et af de gratis CMS-systemer, der vil være bedst egnet. F.eks. Joomla, Drupal eller noget i den stil..?!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der i Joomla mulighed for betalingservice ?

Sådan at man kun kan lave en anonce hvis man betaler ?

 

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

EmielB:

 

Okay mange tak for de positive komentarer :D 

I har nok ret i at det bliver svært at få fat i de unge, men det gælder jo bare om at få ordentlig kontakt til dem ;)

I modsætning til den side der bliver nævnt ovenover, vil anonce-prisernen også være langt lavere, jeg syntes det er helt urimlig høje priser de tager for det.
Men nu hvor det lyder som der er mange der siger godt for det, er der så også nogen der evt. har nogen forslag til hvordan jeg for lavet sådan en hjemmeside aka. Jobindex ? 
Jeg kan selv lave lidt HTML og CSS, men så bliver der ikke mulighed for at lade virksomhederne oprette profiler :/
Så er der nogen andre muligheder ? (Hvad med en Webshop løsning? Tvivler selv på om det kan bruges)
Glader hilsner fra Emiel :)

 

 

 

med hensyn til at lave en sådan side skal du bruge et server side script som f.eks. php.

hvis siden skal fungere ved at virksomhederne opretter sig som bruger og lægger nogle jobannoncer ind tror jeg man skal have god fantasi til at lave dette ud fra en webshop løsning.

hvis du er ret godt inde i html og du muligvis har stiftet bekendtskab med php eller asp kan du muligvis finde scripts rundt omkring du gratis kan benytte.

ellers er sidste vej at tro på dit projekt og kaste lidt penge i det, der findes i Danmark mange programmører til 800/timen men der findes heldigvis også mange til langt mindre. jeg selv designer sider for folk og er pt i gang med to større projekter hvor af det ene på brugerflade området minder om dit - altså ikke noget med job opslag men andre opslag.

Du er velkommen til at kontakte mig og skrive lidt om hvordan du havde tænkt dig siden skulle fungere så skal jeg give dig en rigtig fornuftig pris på det som du så kan tage stilling til.

Du kan sende en mail til info@webco.dk

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

webco_dk:

med hensyn til at lave en sådan side skal du bruge et server side script som f.eks. php.

hvis siden skal fungere ved at virksomhederne opretter sig som bruger og lægger nogle jobannoncer ind tror jeg man skal have god fantasi til at lave dette ud fra en webshop løsning.

hvis du er ret godt inde i html og du muligvis har stiftet bekendtskab med php eller asp kan du muligvis finde scripts rundt omkring du gratis kan benytte.

ellers er sidste vej at tro på dit projekt og kaste lidt penge i det, der findes i Danmark mange programmører til 800/timen men der findes heldigvis også mange til langt mindre. jeg selv designer sider for folk og er pt i gang med to større projekter hvor af det ene på brugerflade området minder om dit - altså ikke noget med job opslag men andre opslag.

Du er velkommen til at kontakte mig og skrive lidt om hvordan du havde tænkt dig siden skulle fungere så skal jeg give dig en rigtig fornuftig pris på det som du så kan tage stilling til.

Du kan sende en mail til info@webco.dk

 

 

Mange tak for tilbudet, skal nok lige huske det ;)

Men jeg kom til at tænke på om man ikke kunne starte med at lave siden sådan et der ikke var nogen brugere ? Og så for at man som virksomhed så kan få en anonce ind, skal man bare sende mig en mail med informationer, og så betaler de først når de kan se deres anonce ligger på siden ? 

Lyder det som en god ide ?

Hvis der så kommer for mange anoncer, og det bliver et hit kan det laves profesionelt bagefter ?

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Webco_dk kunne du evt. linke den hjemmeside du er igang med nu eller sende den senere til min mail, så jeg kan se resultatet ? 

Altså den der mindede om min :)¨

Hilsen Emiel

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er pt ikke online men jeg vil da sende dig en mail når den er. Jeg tænkte på at det relativt nemt for mig at lave en til dig da brugerfladen og funktionerne er meget ens, men med hver deres identitet og målgruppe men det er = mindre arbejde og sjovt nok lavere pris for dig, men send da en mail så kan vi snakke om det.

jeg tror du skal passe på med at tage betaling før din side har fået en rigtig god trafik og annoncørerne står i kø for at ligge annoncer ind. hvis du kræver betaling tænker de om de nu for værdi for pengene, så jeg syns helt klart at du skal være gratis i starten det gør at du kommer igang hvis du tager betaling fra start tror jeg det kan tage lang tid at komme igang.

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har du nok ret, jeg ville nok heller ikke betale for at få sat en anonce op som jeg ikke ville være sikker på nogen ville se ;)

Men jeg skriver til dig på mail imorgen okay ? 

Tror at jeg godt kunne bruge noget søvn nu ;)

Men godnat Amino'er, og kom endelig med mere input hvis det er, så har jeg noget mere at læse og forholde mig til imorgen :D

Hilsen Emiel

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

EmielB:

Ja det har du nok ret, jeg ville nok heller ikke betale for at få sat en anonce op som jeg ikke ville være sikker på nogen ville se ;)

Men jeg skriver til dig på mail imorgen okay ? 

Tror at jeg godt kunne bruge noget søvn nu ;)

Men godnat Amino'er, og kom endelig med mere input hvis det er, så har jeg noget mere at læse og forholde mig til imorgen :D

Hilsen Emiel

Nemlig der problem stillingen er for annoncørerne

Du er rigtig velkommen jeg har vidst også en seng der kalder

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)