Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koncentreret markedsføring - Kom med gode råd!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg er ejer af et mobildiskotek. På trods af mange kunder, vil jeg gerne ud og erhverve mig nye kunder og derved få en større kundekreds.

Min mening er at markedsføring ikke kun skal bestå af fx en annonce men derimod flere steder, så folk husker navnet.

 

Indtil videre har jeg tænkt på en annonce i den lokale avis.

Hvad kunne jeg ellers finde på i samme uge? Plakater i butikker, bibliotek.

Større indsats på google adwords i samme uge?

 

Kom med nogle ideer så jeg kan få koncentreret markedsføringen - Det skal lige siges at det hele er low-budget:-D

 

Selvom jeg er på arbejde måtte jeg lige skrive det, mens jeg huskede det - Sorry Martin:D

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm.. Altså, det er jo muligt at hænge opslag og alt muligt op, stort set hvor du har lyst til.. Er du fra en større by, kunne du jo også vælge at rende rundt i byen, og hænge posters på gader og stræder..

Ellers ville du kunne tage til 1/2 nærliggende storbyer og poste dig selv i det lokale ?..

Hvis unge der går og tænker på at holde et fest ser plakaten, vil de jo evt. ringe til dig/jer?..


Derudover er det jo muligt måske at sponsere noget ?.. jeg ved ikke hvor store i er, men de diskoteker jeg lige kan huske navnene på, er dem der normalt har været til halbal.. Ikke noget jeg selv går til, men fordi jeg har hørt dem omtalt bare...
Så det ville da helt sikkert kunne hjælpe jer tror jeg, hvis i kunne være med til sådan noget..

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, og tak for dine inputs

 

Skal lige siges, at jeg er fra Storkøbenhavn - og heromkring al markedsføring vil blive koncentreret.

 

Mht halballer, så er det et job som alle andre, og ikke noget man er sponsor for(så vidt jeg ved), vi har midlertid ikke den størrelse til at klare de jobs.

 

Men det var måske en god idé at sponsorere noget, fx en mindre sportsforening. Nogle ideer til foreninger, klubber jeg kunne være sponsor for, in mente at det skal være så billigt så muligt(Så nej, en 1 divisions fodboldklub kommer nok ikke på tale)

 

Håber flere inputs.

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nikolaj,

 

Det virker på din hjemmeside som om du har rimelig god ild i din forretning. Så du kunne også vælge at anlægge en lidt mere PR rettet strategi overfor lokalavisen for dit område. Det er da en interessant historie for et sådant medie, at en ung lokal iværksætter banker en forretning på benene og er meget ambitiøs omkring den.

 

Det giver jo god (og gratis!) reklame, og er især godt når du begynder at få kontakt til en større skare af lokalbefolkning igennem din forretning - så kender de dit ansigt og ved hvad du står for.

 

Anyways - et opkald til den lokale redaktion koster jo ikke mange basseøre, og om ikke andet får du lidt erfaring med hvordan mediet håndteres.

 

Mvh Nikolaj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med at købe de selvlysende logoer, som folk får på hånden, når de besøger f.eks. Crazy Daisy? Køb dem som reklamespot - så har du både en god PR historie samt fat i en målgruppe, som ofte arrangerer fester med og for hinanden og kunne få glæde af jer... Du kan godt få diskotekskæden med på det blot, at du hiver pengepungen op :-)
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du skal have fat i Crazy Daisy/Buddy Holly kæden, skal du kontakte NOX Network http://www.noxnetwork.dk/ det er foreningen bag diskotekerne.

 

/Henrik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)