Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook og søgemaskineoptimering?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Budapest
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank,

Tak for at du gjorde mig opmærksom på nofollow problematikken, det var nyt for mig.


Det er egentligt dybt overraskende at de forventer at jeg støtter deres netværksforretning uden at de er villige til at give mig nogen form for værdi. Hvis de ikke kan tilbyde noget-for-noget er det useriøst humbug!

Jeg har aldrig haft brug for RSS, så hvis det viser sig at være for besværligt at have med at gøre, så kan Facebook få den midterste finger. 

Thomas

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas S.:

Det er egentligt dybt overraskende at de forventer at jeg støtter deres netværksforretning uden at de er villige til at give mig nogen form for værdi. Hvis de ikke kan tilbyde noget-for-noget er det useriøst humbug!

Er profilsider ikke gratis?

Fra Budapest
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Thomas S.:

Det er egentligt dybt overraskende at de forventer at jeg støtter deres netværksforretning uden at de er villige til at give mig nogen form for værdi. Hvis de ikke kan tilbyde noget-for-noget er det useriøst humbug!

Er profilsider ikke gratis?

 Profilsider koster ikke penge, men hvis jeg skal investere (min tid) i at skabe værdi (indhold og deltagelse) for deres forretning (attraktivt netværk med indhold der trækker flere brugere og flere annonceindtægter) så synes jeg ikke det er urimeligt at jeg forventer noget i bytte der har værdi for mig (f.eks. linkværdi).

Noget-for-noget ellers er det useriøst!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)