Jeg har desværre ikke et svar på dit spørgsmål, men tillader mig at deltage i debatten på trods.
Hvis du gerne vil have flere kunder og købe flere klik, kan du så ikke bare optimere adwords lidt mere eller skrue op for dit budget?
Googles markedsandel er jo så stor i Danmark at du nok vil kunne få meget mere trafik ud af at optimere dine annoncer så din CTR stiger 1 procent end ved at udvide til en ny søgemaskine eller bannerreklamer. Simpelthen på grund af den store søgevolume som google har.
Hej Verdens rigeste mand. Hvilken målgruppe er du interesseret i at ramme? Jeg er ved at starte en ny virksomhed op som beskæftiger sig med online markedsføring, i form af PPC kampagner som du kender det fra Google Adwords. Hvis du sender mig en mail på mail@winfoa.com kan vi evt. se på tingene.
Hej Jacob, google er ikke god til alt slags trafik. Den trafik jeg søger nu er facebook er genialt, men det er til gengæld også blevet rimeligt dyrt, så jeg prøver at åbne øjene for alternative muligheder. Hvis de da findes?
Mit budget i google er fint stort, og min CTR er også okay, men kommer desværre ikke i nærheden af at bruge budgettet.
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Hej Jacob, google er ikke god til alt slags trafik. Den trafik jeg søger nu er facebook er genialt, men det er til gengæld også blevet rimeligt dyrt, så jeg prøver at åbne øjene for alternative muligheder. Hvis de da findes?
Mit budget i google er fint stort, og min CTR er også okay, men kommer desværre ikke i nærheden af at bruge budgettet.
Må man spørge hvad det er for noget trafik som facebook er bedre til at levere end google?
Jeg har udelukkende arbejdet med webshops, og der google langt bedre end facebook, på grund af den tilstand brugeren er i når de efterspørger produkter gennem google, fremfor den tilstand de er i, når de er sociale på facebook.
Må man spørge hvad det er for noget trafik som facebook er bedre til at levere end google?
Jeg har udelukkende arbejdet med webshops, og der google langt bedre end facebook, på grund af den tilstand brugeren er i når de efterspørger produkter gennem google, fremfor den tilstand de er i, når de er sociale på facebook.
Til gengæld har facebook den KÆMPE fordel, at du som annoncør kan bestemme din målgruppe helt ned i ekstreme detaljer. På facebook ved du jo alt om den person, du viser annoncen til. Det gør du på ingen måde i Google.