Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg ellers købe PPC trafik?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej... 

Jeg køber en del klik på adwords, facebook, og yahoo. 

Hvor kan man ellers? Hvad overser jeg af muligheder? Målet er kun danskere. 

Takker!

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre ikke et svar på dit spørgsmål, men tillader mig at deltage i debatten på trods.

Hvis du gerne vil have flere kunder og købe flere klik, kan du så ikke bare optimere adwords lidt mere eller skrue op for dit budget?

Googles markedsandel er jo så stor i Danmark at du nok vil kunne få meget mere trafik ud af at optimere dine annoncer så din CTR stiger 1 procent end ved at udvide til en ny søgemaskine eller bannerreklamer. Simpelthen på grund af den store søgevolume som google har.

 

Mvh

Jacob W.

Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Verdens rigeste mand.
Hvilken målgruppe er du interesseret i at ramme? Jeg er ved at starte en ny virksomhed op som beskæftiger sig med online markedsføring, i form af PPC kampagner som du kender det fra Google Adwords. Hvis du sender mig en mail på mail@winfoa.com kan vi evt. se på tingene.

Dette gælder alle interesserede.

Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan overveje at oprette en blog på fx Ekstrabladet, hvor du fortæller om det du beskæftiger dig med.

Mvh.

www.engelske-kurser.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, google er ikke god til alt slags trafik. Den trafik jeg søger nu er facebook er genialt, men det er til gengæld også blevet rimeligt dyrt, så jeg prøver at åbne øjene for alternative muligheder. Hvis de da findes? 

Mit budget i google er fint stort, og min CTR er også okay, men kommer desværre ikke i nærheden af at bruge budgettet

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får lige en mail!

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

anna2008:

Hej,

Du kan overveje at oprette en blog på fx Ekstrabladet, hvor du fortæller om det du beskæftiger dig med.

Mvh.

www.engelske-kurser.dk

Hej Anna, jeg har ikke tålmodighed til at opbygge gratis naturlig trafik, vil hellere købe det pt :)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

verdens rigeste mand:

Hej Jacob, google er ikke god til alt slags trafik. Den trafik jeg søger nu er facebook er genialt, men det er til gengæld også blevet rimeligt dyrt, så jeg prøver at åbne øjene for alternative muligheder. Hvis de da findes? 

Mit budget i google er fint stort, og min CTR er også okay, men kommer desværre ikke i nærheden af at bruge budgettet. 

 

Må man spørge hvad det er for noget trafik som facebook er bedre til at levere end google?

Jeg har udelukkende arbejdet med webshops, og der google langt bedre end facebook, på grund af den tilstand brugeren er i når de efterspørger produkter gennem google, fremfor den tilstand de er i, når de er sociale på facebook.

 

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Facebook virker, er MySpace's MyAds nok interessant for dig... Du kan også prøve Microsoft adCenter.

Jeg har desværre ingen erfaringer med hverken MyAds eller adCenter, men jeg vil meget gerne høre, hvis der kommer noget ud af det...

 

Mvh.

Christian

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jace:

Må man spørge hvad det er for noget trafik som facebook er bedre til at levere end google?

Jeg har udelukkende arbejdet med webshops, og der google langt bedre end facebook, på grund af den tilstand brugeren er i når de efterspørger produkter gennem google, fremfor den tilstand de er i, når de er sociale på facebook.

Til gengæld har facebook den KÆMPE fordel, at du som annoncør kan bestemme din målgruppe helt ned i ekstreme detaljer. På facebook ved du jo alt om den person, du viser annoncen til. Det gør du på ingen måde i Google.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)