Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forlag til bog om selvudvikling

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har skrevet et bogudkast omkring selvudvikling, hvordan man får det maksimale og mest positive ud af sig selv og sine omgivelser, samt ser de muligheder der er.

Der er en del inspiration fra forskellige asiatiske filosoffer.

 

Er der nogen ideer til hvilke forlag det kunne være interessant for og hvordan jeg griber det bedst an?

 

På forhånd tak!

 

Mvh.

Thomas :)

Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ThomasT,   

 

Prøv forlag som Borgen eller Aschehoug. Hvis det er en mere erhversorinterede bog kan JP-bøger (Jyllandspostens forlag, som er en del af Politkens forlag i dag) eller Schultzs forlag (det er dem med 7 gode vaner).

Du kan på forlagets hjemmeside se, hvordan du sender manuskripter til dem. Du skal være opmærksom på at de ofte "forlanger" at du kun sender manuskriptet til at forlag ad gang til vurdering.

 

Held og lykker med din bog, måske kommer jeg en dag til at sælge en masse af dem

 

Bogormen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil jeg tro at Børsens Forlag vil være oplagt...

mvh Carsten


Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Alle tiders, tak for de gode ideer!

 

Bogormen, sælger du da bøger?

 

Mvh.

Thomas :)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
  Hmm... prøv eventuelt at tage fat i Anja fra Forlaget Uforklarbar. Hun er også herinde på Amino (Anja KL).

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Super, tak for ideen!

 

Det lader dog ikke til at de har nogen hjemmeside eller noget.

 

Mvh.

Thomas :)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 5/31/2006 3:54:55 PM
Forfatter: ThomasT







Det lader dog ikke til at de har nogen hjemmeside eller noget.




Mjooo, men ikke med andet end et logo på. Jeg er så ny at jeg ikke engang har udgivet den første bog endnu, så jeg vil nu også foreslå Borgen eller Aschehoug i første omgang. Hvis det ikke lykkes med dem, kan det jo være at jeg er så tilpas meget i gang at jeg har noget at tilbyde til den tid.

Anja
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, jeg er ansat i en boghandlen (og har været det i snart 10 år).- men hvem ved måske snart selvstædig

 

Bogormen

Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Pøj-pøj med det, og giv endeligt besked når du er videre med det!

 

Mvh.

Thomas :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Thomas

 

- det kommer jo også lidt an på, hvad du selv vil bruge bogen til - hvordan du vil bruge den ... - og hvad du vil opnå ?

 

- fordi, du har også muligheden for blot at udgive den som ´print on demand´ / digital-tryk

 

- jeg har set adskillige der arbejder indenfor området ´personlig udvikling´ , der vælger selv at udgive deres materiale

 

- bogen bruges derefter i forbindelse med foredrag, kurser, messer? og salg via egen hjemmeside

 

-og, under forudsætning af, at du allerede hár en hjemmeside, og har besøgende - så er det oplagt at lægge halvfærdige kapitler på nettet, netop for at modtage feedback, tips, og inspiration fra dine kunder/besøgende - jeg har set adskillige indenfor dette branche-område der har valgt denne fremgangsmåde.

 

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)