Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forlag til bog om selvudvikling

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dann

 

Umiddelbart er det blot salg af bogen jeg har tænkt mig. Altså ikke foredrag, etc.

 

Er det ikke begrænset hvor meget man kan sælge via et website, når man er relativt ukendt?

 

Hvad tænker du iøvrigt på mht. print-on-demand?

 

Mvh.

Thomas :)

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Print on demand eller books on demand> Det går ud på at du selv sørger for alt vedrørende din bog (skrive, korrektur, opsætning m.m.) og afleverer din bog i eks. pdf-format til et forlag, der kører books on demand. Så trykker de din bog og har forskellige services i prisen og du kan købe dig til hvad du har brug for. Prøv at se hjemmesiderne www.underskoven.dk eller www.bod.dk

God fornøjelse med din bog.

Hilsen Jakob

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
ang. print-on-demand - så har JakobN beskrevet det på udemærket vis

 

- og, mht. salg af bogen, så har du jo ikke beskrevet dine ønsker/mål/forventninger omkring hvor mange bøger du ønsker at sælge ;-) - eller hvor meget du vil have ud af det, selv

- og dermed muligheden for at rådgive omkring den indsats der måtte være nødvendig.

 

- men, hvis man er ukendt indenfor dette felt - så vil det altid, uanset, kræve noget mere salgsarbejde, for at få nogen til at lytte til det budskab man bidrager med.

 

- så - hvis man ér ukendt, OG gerne vil ind hos et forlag - så skal der jo altså gøres et solidt stykke salgs-arbejde for at overbevise dem om, hvordan de kan tjene en masse penge på den fantastiske bog man lige har skrevet

 

- er man ukendt, OG ønsker at sælge via et web-site - så må man jo så gøre noget for at gøre web-sitet kendt ... - med de midler man har til rådighed, og de virkemidler man er villig til at gøre brug af.

- én mulighed er bla. at skabe en historie der er så god og interessant bag bogen, at relevante medier ønsker at omtale ens bog

 

- hvordan dette gøres ... tja ... - det er jo en historie i sig selv - men, der er bla. i dette forum adskillige dygtige folk, der ved hvordan man ´skærer´ en dygtig historie og gør den attraktiv for relevante medier

 

- til en start, hvis du vil lidt videre med bæredygtigheden i din idé, kunne du måske :

- få afprøvet indholdet på test-publikummer - enten i din omgangskreds, eller ved at lægge den på nettet og få feed-back denne vej

 

- har du haft nogle til at kigge på materialet ? - nogle som måtte være repræsentative for dem der kunne blive de endelige købere af bogen ?

 

 

 

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg glemte at skrive at hos www.bod.dk kan du bestille noget materiale, der grundigt beskriver en masse om emnet. Det koster ikke noget at få tilsendt. Jeg vil anbefale at bestille det - man kan jo altid blive klogere - og der står nogle gode hints til at skrive en bog. Også selvom man bagefter beslutter at bruge et traditionelt forlag.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Dann, mht. hvor mange jeg ønsker at sælge, så tja, gerne ligeså mange som Harry Potter og Da Vinci-mysteriet til sammen, men ellers så mange som muligt.

Jeg har fået nogle venner og familie til at læse den, og de synes rigtigt godt om den. Nu er den sendt til et forlag, så jeg afventer lige.

 

Jakob, tak for ideerne! Er der nogen her der har erfaring med at gøre sådan?

 

Mvh.

Thomas :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)