Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af eShop

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

 

Jeg har en online som som hedder www.trend-shop.dk som ligger lidt i dvale, men der skal til at ske noget med den.

 

Derfor vil jeg gerne have andre øjne til at kigge på den, så RIS og ros er meget velkommen, så jeg kan få optimeret shoppen.

 

Så endelig tal frit fra leveren........

Venter med spænding på jeres kommentar

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Gav lige din shop en hurtig kigger - Det ser rigtig godt ud, flot og prof design.

Jeg gik ikke i dybden med siden, men jeg synes den er flot.

 

Hvordan er dit salg? Ligner meget Gadgets koncept, kan du godt konkurrere med dem?

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Den er da flot - og så er det skægt :-)

Personligt kan jeg godt lide udfyldende forklaringer om ting jeg skal købe - tillad mig at sige impulsivt. Eksempelvis størrelser på tingene (lamper f.ex). Ikke blot en kostatering som "sjov lampe med flot lys - inkl. skruer og ravplugs".

 

En indskyldelse jeg fik var, at det var meget rettet mod folk som vil sende en gave. Hvis det er noget du tænker i, kan det så ikke være en ide at tydeliggøre mulighederne for forbrugeren. Kan du eksempelvis pakke flot ind i lyserød hvis det er en tøseting til en tøsefødselsdag osv.

 

Af de første sider kunne jeg heller ikke lige gennemskue hvordan forsendelse foregår, og om denne lægges ovenpå købsprisen.

 

Mvh/

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Normalt har man maks. 10 sekunder til at fange en "surfer" når de rammer ens side.

Nu prøvede jeg at lave øvelsen på din side:

1) Klikker på dit link
2) Bruger de resterende 8 sekunder på at kigge på siden for at finde ud af hvorfor jeg skal blive og læse nærmere.

Det lykkedes ikke for mig at finde ud af hvorfor JEG skulle blive på din side. Det vil betyde at du får mange besøgende som vil surfe videre til et andet sted.

Min anbefaling er at du gør det meget tydeligt hvad folk får ud af at kigge videre på din side.

Det kunne f.eks. være:





Vær sikker på at du altid kan underholde dine gæster og dig selv. Find 100+ ideer der vil gøre dig til en supervært uden at du skal gøre dig umage.




Gadgets, spil og andre underholdende elementer vil pifte ethvert selskab op og efterlade dine gæster med et positivt indtryk af dine evner som vært.


Som sagt er ovenstående kun et hurtigt foreslag, da jeg ikke ved hvad din målgruppe ønsker hjælp til. Personligt mener jeg at det er en fantastisk øvelse at arbejde med "Benefits" i stedet for "Features". Altså hele konceptet "Whats In It For Me".

Håber at du kan bruge det til noget.






Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har desværre ikke lige tid til rigtig at gå i dybden med din side lige nu, men faldt lige over at du har en lille stavefejl i "Kundeservice" i din højrekliksmenu (som jeg i øvrigt syntes er irriterende...) Jeg har det lidt sådan, at jeg syntes ikke det er andre end mig der skal bestemme hvordan min browser skal opføre sig, og er den for at sikre dig mod "tyveri" af billeder, er den alligevel nytteløs.
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke engang komme ind på den - det gør det unægteligt svært at komme med en bedømmelse, men førsteindtrykket kan vel aldrig blive godt hvis jeg ikke kan komme ind på den.......
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Kiggede lige hurtigt på den - og kan se at baren i bunden og ifamen
ikke passer sammen i firefox, det er ligesom at iframen går ind over
baren.. .

// Jesper Skov

 

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres ris/ros og gode ideer til hvad jeg kunne gøre mere på siden.

 

Flere er naturligvis velkommen til at komme med Ris/ros

 

Wubi.dk - Tak for dit indlæg, det gav noget at tænke på - tusind tak, og kan godt se det smarte med konceptet "Whats In It For Me".

 

Claus Flyger - kan du stadig ikke komme ind på www.trend-shop.dk ?

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/1/2006 5:42:05 PM Forfatter: K@rstenB
Wubi.dk - Tak for dit indlæg, det gav noget at tænke på - tusind tak, og kan godt se det smarte med konceptet ''Whats In It For Me''.



Karsten, hvis det er noget du vil arbejde seriøst med, så vil jeg anbefale "Insider Secrets" fra IMC. Du kan finde den her: http://www.marketingtips.com/tipsltr.html

Produktet koster naturligvis nogle penge, men hvis du følger deres råd, så kan du ikke undgå at tjene dine penge ind flere gange. Jeg er selv meget begejstret for produktet og er i gang med et spændende projekt hvor jeg netop arbejder efter deres retningslinier.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Wubi, har lige et spørgsmål, jeg har tænkt meget over hvad jeg kunne gøre på side med tekster og billeder, så kunden bliver på siden og køber

Så "''Whats In It For Me" konceptet arbejder jeg meget med især i mit hoved indtil videre, men der skal ske noget på shoppen...

 

Men nu når du har lidt erfaring, hvad vil du råde mig til at gøre på siden ? forslag er velkomne ? :-)


Hvad vil få dig til at blive på siden...???


Ja alle andre er naturligvis også velkommen til at komme med forslag..

 



 

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)