Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af eShop

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Karsten, det er du desværre nok den der bedst selv kan svare på.

Hvorfor sælger du de ting du gør? Hvad er det der får kunden til at købe dem? De køber dem ikke fordi du har flotte billeder. Vi taler følelser her....

Du bliver nødt til at sætte dig ned (alene eller sammen med en ven eller to) og lave noget brainstorming. I skal finde ud af HVORFOR folk vil købe dine ting? Vil de føle sig "smarte", "moderne", "unikke"? Vil de kunne slippe for at skulle betale overpriser hos andre leverandører? Kan du nogle ting som ingen andre kan og hvordan kommer det dem til gavn?

Jeg er sikker på at du forstår hvor jeg vil hen, men det ikke ikke noget du kan gøre på 5 minutter. Min anbefaling vil være at du finder en ven eller to og bruger en aften med dem. Skriv alt ned og sorter bagefter....

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg forstår godt hvor du vil hen, og ja en brainstorming ville være en god ting....så det må jeg få arbejdet med.

 

Forresten så virker de kunde udtalelser du har på forsiden af din shop - ret stærke og allerede der har du sikkert vundet mange skeptiske kunder

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Det håber jeg at du har ret i. Desværre har jeg ikke målt effekten af de testimonials, så jeg ved ikke hvordan effekten har været.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Og her følger så min 10 sekunders vurdering (OK, jeg brugte nok 35 sek):

Umiddelbart en OK butik. "Sitting Bull" er flot grafisk produkt til forsiden. (måske sklle du skrive prisen allerede på forsiden, idet det åbentlys er konkurrende produkt til Fatboy, som jo er noget dyrere)

Topbaren er ikke helt god. Den er lidt mærkeligt opdelt med et stort reklame/søgefelt til højre....

Og så er der lige det med LOVGIVNINGEN:

Du skriver under Kundeservice/Behandling af fortrydelse(S)retten: "Vi tilbagebetaler heller ikke beløbet, men kunde(N) får deriomod et tilgodehave(N)de hos os."

Den går ikke Grandberg!

Læs mere om fortrydelsesret på Forbrugerstyrelsens hjemmeside Forbrug.dk:


 

"Tilbagebetaling af evt. modtagen betaling
 

Hvis en forbruger udnytter sin fortrydelsesret, skal du tilbagebetale evt. modtagen betaling - også eventuelle forsendelsesomkostninger."

 

Ret stavefejl og overhold lovgivningen

Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Karsten,

Herved mine 3 minutters zapperi: det ser fint ud, jeg er ikke selv i målgruppen men overordnet er det en sjov lille butik.... Men der er for mange stavefejl rundt omkring! (Jeg fandt mindst 5, bla "Tattovering" på forsiden).

Søgeknappen ser lidt pudsig ud når der er stor afstand mellem input feltet og "Søg" knappen.

Det var først ret sent jeg så beskrivelse af shoppen ("Trend-Shop vil være din hovedleverandør indenfor de nye trend/specielle produkter, der kommer på markedet....".) - det synes jeg egentlig skal helt op foran - ellers ligner det lidt en rodebutik som så mange andre. Med den formulering fik du i mine øjne pludselig en profil. Aha, det er her jeg skal lede hvis jeg en dag skal finde noget cool til min nevø.......
I det lys kunne du nok finde nogle mere fængende teasers til produkterne. Når jeg klikker ind på Radioer, så er der bare en oversigt over .... radioer. Her skulle nok være en tekst med "Hvilken radio tager du med på stranden i år når vennerne skal høre musik?" Først når jeg vælger et produkt vælter det frem med tekst og forklaring.

 

Nå, ciao

/Karsten

 

 

 

 

 

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har været ved at arbjede lidt på shoppen og begrebet "whats in it for me"

Hvad siger i til min nye tekst og beskrivlese af shoppen øverst - der er indbygget links i teksten.

 

Er det for meget ?


Tak til wubi.dk for inspiration til kunde udtalelser. 

- det er mine egne kunders udtalelser fra en undersøgelse jeg har lavet på shoppen for et stykke tid siden.

 

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Karsten,

 

Jeg kan godt lide dine testimonials, selvom de dog kunne kunne fremhæves lidt mere.

Omkring din tekst, så synes jeg den er for lille. Du skal op i en størrelse 16 eller 18 før det er noget der fanger.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja større tekst vil give mere opmærksomhed, men så fylder jeg jo hele forsiden......så det bliver lige den her størrelse indtil videre...

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Karsten,

Først og fremmest - flot webshop du har dér.

1 ting jeg synes er bekvem hos andre webshops er, at man kan se antal varer i indkøbskurven samt en total pris "på forsiden" - evt. nede under din menu hvor der står "indkøbskurv".

Desuden tilslutter jeg mig de tidligere udsagt om, at din banner er for opdelt. Jeg synes dit "søg" felt får uforholdsmæssig meget plads, og jeg foreslår at du arbejder på banneret, så du kan indarbejde dit slogan heri. Som Karsten Mottlau skriver, er dit slogan meget sigende om, hvorfor man skal besøge din side igen - og det synes jeg er en vigtig del af et slogan - desto mere grund til at indarbejde det i dit banner.

Som nævnt i tidligere indlæg, synes jeg også det ville være en fordel med lidt beskrivende (og ikke mindst opfordrende eller lokkende) tekst i hver kategori - således at kunderne kan se lidt om, hvad de enkelte kategorier indeholder og hvad der er fedt ved denne kategori (eller nærmere produkterne i kategorierne).




Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/16/2006 8:27:00 PM Forfatter: K@rstenB
Ja større tekst vil give mere opmærksomhed, men så fylder jeg jo hele forsiden......så det bliver lige den her størrelse indtil videre...



Hej igen Karsten.

Nu finder jeg denne debat ret interessant, så jeg har kigget lidt videre på din side. En ting som irriterer mig (og i øvrigt også gør det på en masse andre sider der har valgt samme løsning) er at jeg skal scrolle i den midterste frame. Som jeg umiddelbart ser det, er der ingen forretningsmæssig relevans i at gøre det på denne måde og det efterlader umiddelbart kun irritationsmomentet tilbage.

Jeg ved på den anden side godt at det kræver en større ændring af siden, hvis den skal laves om. Nu kender jeg ikke dine evner ud i opbygning af sider, men hvis du skal betale andre for det, så skal det måske lige vurderes igen. Hvis du på den anden side selv kan finde ud af at lave det, så mener jeg at det vil give dig en væsentligt mere overskuelig og funktionel side.

I forbindelse med "stor skrift" og "WIIFM - Whats In It For ME", så vil jeg gerne give et eksempel på en side der netop gør brug af en stor overskrift og samtidig sælger mange produkter som du gør.

Siden er udarbejdet af professionelle internet marketing folk og bygger på mange års erfaring inden for hvad der virker og hvad der ikke virker.
Du kan selvfølgelig have en ide om hvad du synes er pænt og ikke pænt, men spørger du mig, så er det eneste der interesseret mig, at den størst mulige del af de besøgende: 1) køber noget og/eller 2) efterlader deres e-mail adresse.

Siden hedder: www.handcraftjewelry.com

Personligt synes jeg de har klaret "udfordringen" med stor tekst og mange produkter på en effektiv og overskuelig måde. Men lad mig endelig høre om du kan bruge det til noget....

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)