Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af eShop

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/19/2006 8:30:56 AM Forfatter: wubi.dk


Nu finder jeg denne debat ret interessant, så jeg har kigget lidt videre på din side. En ting som irriterer mig (og i øvrigt også gør det på en masse andre sider der har valgt samme løsning) er at jeg skal scrolle i den midterste frame. Som jeg umiddelbart ser det, er der ingen forretningsmæssig relevans i at gøre det på denne måde og det efterlader umiddelbart kun irritationsmomentet tilbage.

 

Jeg vil give wubi.dk helt ret -  Jeg HADER at scrolle. Nu kiggede jeg igen på din side, men opdagede først efter 10 sekunder den midste frame (med scrollning).

 

mvh Steen

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg pillet den miderste scroll bare af.....ja jeg må indrømme i har ret, det er nok bedst sådan.

 

samt jeg har lavet "WIIFM" teksten større!

 

hvad siger i til det ???

 

p.s. fedt med alle de gode input - bliv endelig ved :-)

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/19/2006 11:10:29 AM Forfatter: K@rstenB
Nu har jeg pillet den miderste scroll bare af.....ja jeg må indrømme i har ret, det er nok bedst sådan.


samt jeg har lavet ''WIIFM'' teksten større!


hvad siger i til det ???


p.s. fedt med alle de gode input - bliv endelig ved :-)


Meget bedre, men...

Jeg mener ikke at det er en WIIFM tekst du bruger. Som kunde er jeg fuldstændig ligeglad med dig, din forretning og dine mål og visioner (nu må du ikke tage det personligt - jeg tænker bare højt  )

Du efterlader stadig sprøgsmålet: Hvad får JEG ud af det!

Jeg kan godt se hvorfor du bruger netop den sætning, men jeg mener at det er helt forkert. Hvad dine mål, visioner osv. er, hører til på en "omkring os" side.

Yderligere så tror jeg det vil gavne hvis du giver noget mere luft til dine testimonials. Lige nu står de og blinker underligt inde midt i en anden tekst med samme farve. De er jo super gode, så det skal have dem HELT frem i 2. række (1. række er din WIIFM sætning).

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, nu retter jeg lige mig selv lidt. Du har faktisk en smule WIIFM tekst i afsnit nummer 2:

Her er det hurtigt, nemt og sjovt at handle. Du handler trygt her, da vores sikkerhed er i top, vi er PBS godkendt.

Mit spørgsmål er "bare": Hvad kan du som dine konkurrenter ikke kan (lige så godt) og som jeg som kunde efterspørger?

- Hurtigt: Ja, det er jo en webshop, men har du færre klik til et køb end dine konkurrenter?
- Nemt: På hvilken måde? Er din struktur bedre og nemmere at overskue, flere betalingsmuligheder, hurtigere levering?
- Sjovt: Den må du lige uddybe....

- Trygt: PBS godkendt? Er alle ikke det når de tager i mod et betalingskort?


Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare lige en detalje:

 

Måske skulle du overveje at indstille bredden på brugernavn og password boksene så de holder kant med "Vælg kategori" drop down boksen.

 

Ellers flot side, men af en eller anden grund, jeg ikke rigtigt kan sætte fingeren på, så kan man godt se at det ikke er prof. grafiker der har lavet den. Måske er det numrene på varene, ved det ikke rigtigt.

 

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lundsby

 

Jeg er ikke helt klar over hvad du menere med boksene med brugernavn og password ???
Jeg mindes ikke der er brugernavn og password felt på www.trend-shop.dk


Samt hvad du mener med numrene på varene ???

Spændt på at høre din forklaring :-)

 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Karsten

 

Det er vist bare mig, det skal lære at læse hele tråden! Min kritik var rettet på wubi.dk :-)) (Flovt)

 

Til www.trend-shop.dk synes også generelt shoppen er cool, måske man burde overveje lidt færre menupunkter. Jeg mener at kunne huske, fra et kursus i menneske-maskine dialog, at denne menneskelige hjerne ikke kan overskue mere end 5-7 ting, på en gang,

 

Måske også lidt mere ensartede billede størrelser i den midterste kollonne, ville måske virke mere harmonisk.

 

 

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter

 

Du er tilgivet :-)

Ja måske skulle jeg slå nogle kategorier sammen og rette forsiden lidt til med billede størrelse.

 

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/19/2006 11:35:51 PM Forfatter: Lundsby
Det er vist bare mig, det skal lære at læse hele tråden! Min kritik var rettet på wubi.dk :-)) (Flovt)



Helt enig... der er mange ting der skal laves om. Det bliver bare ikke i Scannets løsning, men jeg har skam noget under opsejling

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Wubi

Beklager den lange svar tid på dine spørgsmål, men der har været gang i hjemmeside produktionen (www.webcreate.dk)

 

Hurtigt og nemt - ja det er en webshop derfor hurtigt og nemt 

- men nej vel ikke hurtigere/nemmere end andre eshops, men det er vel lige meget, det er stadig hurtigt og nemt.

 

Sjovt - Den har jeg slettet :-)

Trygt jo alle er eshops der modtager betalingskort er vel pbs godkendt, men derfor skader det vel ikke at oplyse om det, ikke sikkert kunder tænker sådan og er klar over det.


 

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)