Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af eShop

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Intet at undskylde

Udfra alt det materiale jeg snart har fået læst mig igennem, så er det vigtigt at finde din USP (Det der gør dig, din shop og/eller dine vare unikke for dine besøgende). Har du fundet sådan en?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Var lige inde og kigge på trendshop.dk - ser fin ud uden at være prangende (virker efter hensigten men skiller sig ikke ud fra andre lign. shops - virker måske lidt mere struktureret/business like / skabelon baseret.

 

Jeg scrollede lige ned ad forsiden og faldt straks for Tatto Ærmerne - tænkte det er var lidt sjovt lige at overraske gutterne næste gang

vi ses....og til 49 kr kan det jo ikke gå helt galt.....Men det gjorde det...

Leveringsomkostninger på kr. 45,- !

 

Det ville overraske mig meget hvis sådan et ærme ikke kan puttes i en boble-kurvert til 10 kr. for forsendelse i DK. + boble kuvert til 1 kr.

Men en fordobling af prisen ...så er jeg stået af ....Allerede der føler jeg lidt jeg bliver "snydt"....Du har lige mistet en ny kunde (og det var ikke bare for testens skyld) - Jeg ved godt at overskuddet på denne handel ikker er alverden - men du havde fået min email adresse ovenikøbet ...så kunne du jo altid sælge mig en sitting bull til 1200 kr om 4 uger pr. email nyhedsbrev.....men den mulighed røg her....Det er vel altid en god ide at sælge noget til nærmest ingen penge for at få kundes oplysninger og især email adresse til nyhedsbreve....

 

Hvorfor har du et ekspeditions gebyr på kr. 45,- ? Det virker jo et eller andet sted som Bankernes gebyrer - det er skjult fortjeneste...Dine priser burde vel bygge på konceptet om fjernhandel; det er jo ingen overraskelse for dig at du skal finde varen og pakke den? Det burde du indregne i din pris, efter min mening. Alternativt burde ekspeditions gebyret være udregnet på antallet af forskellige varer man bestiller f.eks. 5 kr. for hver vare - det giver et mere realistisk ekspeditions gebyr.

 

Ingen produkt billeder uden priser ! er enige med andet indlæg i at du skal vise dine priser hvergang du viser produktbilleder/info..

 

Jeg har selv en online B2B-shop af en anden kategori, hvor man betaler for de reelle fragtomkostninger - ikke ekspeditions gebyr - vore erhvervskunder har givet god feedback på dette...Nu er jeg ved at bygge en anden B2C web shop og har tænkt mig at sætte fragt og ekspeditionsgebyr så lavt som muligt - men det kunne da være interressant at høre andres erfaringer på det punkt?

 

 

 

 

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Wubi

hvad siger du til denne USP

 

"Så skal du forkæle dig selv eller dine nærmeste - eller mangler du en god gave ide, er du ikke gået forgæves"

 

er den for tynd ?

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Frank

 

Jeg har nu rettet forsiden til med priser, som flere har foreslået.

 

Ang leverings omkostningern, der har jeg faktisk tit været tæt på at fjerne.

 

Som du selv skriver, ville du have købt de tattooærmer men da leveringsomkostningerne jo fordobler din pris, er det meget naturligt at du ikke gider købe.

 

har også før taget mig selv i det på andre shops....hvor jeg havde fundet et fedt produkt, men høje leverings omkostninger, har gjort jeg ikke købte.

 

Så nu er der INGEN leverings omkostninger på Trend-Shop.dk

 

Så håber da jeg får dig og mange andre kunder, der ikke har handlet pga høje leveirngs omkostninger.

 

 

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/23/2006 9:54:13 AM Forfatter: K@rstenB
Hej Wubi

hvad siger du til denne USP
''Så skal du forkæle dig selv eller dine nærmeste - eller mangler du en god gave ide, er du ikke gået forgæves'' er den for tynd ?



Ærligt? Så synes jeg ikke det har noget med en USP at gøre.
Måske dette forklarer det bedre:

“Unique Selling Proposition” is what makes your solution different than any other out there. They are not benefits to the customer, it is your unique offering that the identified competitors are not.

Lad mig prøve at stille dig et andet spørgsmål:

- Hvem er dine 5 største konkurrenter?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej er godt klar over den er lidt tynd den USP

Nogle af min mest kendte konkurrenter er: guleroden & gadgets

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Karsten, prøv engang at bruge lidt tid på nedenstående øvelse. Den har hjulpet mig meget.



  1. Name your top 5 competitors; what you like about their sites, what don’t you like.  Remember, you can always learn from what others doing right, and what they are not doing at all.  Get to know these guys and their sites.  Do they have a newsletter you can subscribe to?  Do they just sell products?  Give your first impression considering appeal, products, price points etc.



Competitor #1:  www.


First Impression:


What you like most:


What you like least:


Products:


Price Ranges:


Alexa Rating:


 


Competitor #2:  www.


First Impression:


What you like most:


What you like least:


Products:


Price Range:


Alexa Rating:

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker jeg kigger på det....i starten af næste uge.


Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Karsten

 

Det var hurtig og prompte respons!

Jeg må jo fremstå lige så handlekraftig, så derfor har jeg selvfølgelig lige bestilt et tatoo ærme..:-)

 

En enkelt bemærkning i forhold til betalingsløsningen: man skal betale i et pop-up vindue, jeg kunne godt være nervøs for

andre falder fra her pga. pop-up blockere....

 

Ingen leveringsomkostninger - det burde du også fremhæve på din forside - og samtidigt i din prisudregning.

f.eks.

 

Tatoo ærme: kr. 49,-

Fragt og ekspedition : 0 .-  

Leveret på adressen:  49 ,-

 

Det er jo et meget godt argument for ikke at udskyde købsbeslutningen.!

 

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Frank

 

Tak for din ordre.

 

Jeg har da allerede på forsiden placeret en mand med et gult skilt, hvor der står gratis levering, så det burde være synligt nok.

 

Ang min prisudregning, det er vel allerde det der står når du kommer til indkøbskurven, eller hvad mener du?


Ang. pop ved dankort betaling, det kræver pbs og min betalingsgateway det skal gøre på denne møde.

Der er også en lille tekst til brugerne, hvis der ikke kommer en pop-up vindue og hvad de så skal gøre.

men måske nogle billeder af en browser ville være godt.

 

P.s. din ordre afsendes idag - så du kan snart bliver sejere ;-)

 

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)