Udfra alt det materiale jeg snart har fået læst mig igennem, så er det vigtigt at finde din USP (Det der gør dig, din shop og/eller dine vare unikke for dine besøgende). Har du fundet sådan en? |
Var lige inde og kigge på trendshop.dk - ser fin ud uden at være prangende (virker efter hensigten men skiller sig ikke ud fra andre lign. shops - virker måske lidt mere struktureret/business like / skabelon baseret.
Jeg scrollede lige ned ad forsiden og faldt straks for Tatto Ærmerne - tænkte det er var lidt sjovt lige at overraske gutterne næste gang
vi ses....og til 49 kr kan det jo ikke gå helt galt.....Men det gjorde det...
Leveringsomkostninger på kr. 45,- !
Det ville overraske mig meget hvis sådan et ærme ikke kan puttes i en boble-kurvert til 10 kr. for forsendelse i DK. + boble kuvert til 1 kr.
Men en fordobling af prisen ...så er jeg stået af ....Allerede der føler jeg lidt jeg bliver "snydt"....Du har lige mistet en ny kunde (og det var ikke bare for testens skyld) - Jeg ved godt at overskuddet på denne handel ikker er alverden - men du havde fået min email adresse ovenikøbet ...så kunne du jo altid sælge mig en sitting bull til 1200 kr om 4 uger pr. email nyhedsbrev.....men den mulighed røg her....Det er vel altid en god ide at sælge noget til nærmest ingen penge for at få kundes oplysninger og især email adresse til nyhedsbreve....
Hvorfor har du et ekspeditions gebyr på kr. 45,- ? Det virker jo et eller andet sted som Bankernes gebyrer - det er skjult fortjeneste...Dine priser burde vel bygge på konceptet om fjernhandel; det er jo ingen overraskelse for dig at du skal finde varen og pakke den? Det burde du indregne i din pris, efter min mening. Alternativt burde ekspeditions gebyret være udregnet på antallet af forskellige varer man bestiller f.eks. 5 kr. for hver vare - det giver et mere realistisk ekspeditions gebyr.
Ingen produkt billeder uden priser ! er enige med andet indlæg i at du skal vise dine priser hvergang du viser produktbilleder/info..
Jeg har selv en online B2B-shop af en anden kategori, hvor man betaler for de reelle fragtomkostninger - ikke ekspeditions gebyr - vore erhvervskunder har givet god feedback på dette...Nu er jeg ved at bygge en anden B2C web shop og har tænkt mig at sætte fragt og ekspeditionsgebyr så lavt som muligt - men det kunne da være interressant at høre andres erfaringer på det punkt?