Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør-ildsjæl søges til partnerskab om nye projekter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er på jagt efter en ung programmør med ildsjæl, der kunne være interesseret i et parnerskab omkring udvikling af nye projekter og evt. være med til at udvikle eksisterende.

Vi forestiller os at du måske er under uddannelse og har en iværksætter i maven, men måske mangler det økonomiske fundament eller sparket bagi til at komme videre. Du behøver ikke nødvendigvis have alle idéer på lager, da vi har en del forretningsprojekter, som vi kan starte med at udvikle.

Du skal langt hen ad vejen være selvkørende og kunne komme med løsningsforslag til hvordan projekterne skal tage form og ikke mindst kunne programmere dem selv. Vi har allerede et hold af dygtige programmører som i enkelte tilfælde kan være behjælpelige med de mest indviklede opgaver, men det meste af tiden er du selvkørende.

Samarbejdsmodellerne kan være mange, så lad os tage en snak om det hvis du er den rette og er interesseret i at komme videre. Evt. med egen virksomhed på sigt eller med medejerskab i de projekter vi sammen udvikler.

Skriv lidt om dig selv og send gerne links til projekter eller hjemmesider du allerede har udviklet.

Vi kan være behjælpelige med forretningsudviklingen, idéerne og til en vis grad med økonomien.

Send mig en besked her på Amino, så kontakter jeg dig for en yderligere snak, hvis det kunne være interessant.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg snakker på flere end mine egne vejne, når jeg spørger.?
 - Hvad får vi ud af det?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Tror jeg snakker på flere end mine egne vejne, når jeg spørger.?
 - Hvad får vi ud af det?

Du er ikke alene.

Partnerskab betyder som regel "gratis arbejdskraft søges" Big Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Tror jeg snakker på flere end mine egne vejne, når jeg spørger.?
 - Hvad får vi ud af det?

Og for at holde min flabede, men kreativt-udfordrende, attitude kørende herinde vil jeg tillade mig at svare på trådstarters vegne:

1: Du får lov at knokle røven ud af bukserne.

2: Vi ringer og stresser fordi du ikke er færdig.

3: Jeg sender pressemeddelelse ud til Børsen og alle de store.

4: Du får at vide at vi skal have en demo til på Mandag.

5: Du sover ikke i 4 dage.

6: Efter 6 mdr er projektet halvfærdigt og du er helt flad.

7: Jeg mister interessen og finder på et nyt projekt.

8: Gå tilbage til punkt 1 og gentag i det uendelige.

 

Vi har vidst alle prøvet den slags ... desværre :S

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Been there done that, bought the fucking t-shirt?
 - er det det man siger?,

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er ganske sørgeligt at hver gang der kommer denne type indlæg så kommer kommer de sædvanlige og fyrer sådan en gang bræk af.

Lige for at henlede din opmærksomhed på noget andet Mikkel så kig på dit indlæg her http://www.amino.dk/forums/p/25401/174246.aspx#174246 - hvad er det lige du søger her !!!

Og før du bruger endnu mere krudt på at kritisere andres måder at drive forretning på så se lige på hvordan det er gået dig selv mester.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Comito.dk:

Lige for at henlede din opmærksomhed på noget andet Mikkel så kig på dit indlæg her http://www.amino.dk/forums/p/25401/174246.aspx#174246 - hvad er det lige du søger her !!!

Noget fuldstændig andet end det her ... hvilket de fleste også kan læs hvis de har øjne i hovedet.

Comito.dk:

Og før du bruger endnu mere krudt på at kritisere andres måder at drive forretning på så se lige på hvordan det er gået dig selv mester.

Hvad mener du med "hvordan de er gået dig selv"? Jeg har det fint ... jeg er nok den enkelte programmør på Amino der min alder taget i betragtning har mest erfaring i bagagen og flest referencer (og har snakker jeg om _mine_ referencer ... altså ting _jeg_ har lavet)

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Comito, det er ikke sørgeligt overhovedet!.
Han forholder sig bare kritisk, realistisk til sagen.!, i det fleste tilfælde får programmøren ikke en hejs ud af sådan noget her!

- Men hvis du synes det lyder som en god deal, kan jeg ikke se det store problem i at du bare springer på vognen?! og så kan du erhverve dig denne erfaring selv!.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden denne tråd stikker af for "genierne" der absolut skal blande sig i noget de åbenbart er uinteresserede i, så lad mig da lige understrege, at den økonomiske side aftales mellem mig og den/de programmører som jeg kommunikerer med. Jeg er sikker på vi finder ud af nogle løsninger som er ganske interessante for alle parter.

"Samarbejdsmodellerne kan være mange, så lad os tage en snak om det hvis du er den rette og er interesseret i at komme videre. Evt. med egen virksomhed på sigt eller med medejerskab i de projekter vi sammen udvikler."

Som jeg netop skriver i mit indlæg, så kan der være mange modeller for hvordan dette kan strikkes sammen. Ingen nævnt - ingen glemt.

At der tidligere er nogle der har lavet dårlige aftaler og ikke har fået noget for deres job kan jeg ikke bruge til noget som helst. Det fortæller mest om dem og de folk de har arbejdet sammen med.

Mit idé med dette indlæg er absolut ikke at finde billig arbejdskraft, men at finde de rigtige folk, som kan se idéen i, at udvikle nogle ting, som man selv bidrager til og tager ejerskab af - samtidig med at man får den rette backup på de områder man måske ikke selv er så interesseret i at arbejde med. Hvis det blot var billig arbejdskraft jeg var ude efter, så har jeg allerede en stor flok programmører til rådighed i både Indien og Kina jeg kunne gøre brug af.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke pricipielt der er nogen af os der er uinteresserede i projektet.

Vi er blot alle tidligere løbet i gode ideer som gav et rap over nallerne, derfor er der en hvis skepsis.

Flemming Poulsen:

At der tidligere er nogle der har lavet dårlige aftaler og ikke har fået noget for deres job kan jeg ikke bruge til noget som helst. Det fortæller mest om dem og de folk de har arbejdet sammen med.

Dette er præcist pointen, vi er alle blevet "klog" af skade. Vi har dummet os og er besluttede på ikke at gøre det igen.

Nå men så er vi vist også kommet ud over det.

 

Kan du ikke fortælle lidt mere om hvilken type udvikler du er på udkig efter? Det er jo ikke ligegyldigt om det er webløsning eller en model til vindtunel simulation (for at sætte det lidt firkantet op) du skal have lavet.

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)