Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De bedste blogs om SEO/SEM/IM/...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det findes et hav af blogs om SEO, SEM, IM osv. Og hvis man skal læse dem alle, så er der ikke timer nok i døgnet. Derfor vil  jeg gerne finde frem til de bedste.

Så kære med-Amino'er - hvilke blogs følger I (gerne i en eller anden form for prioriteret rækkefølge, så jeg kan vurdere, hvilke jeg skal bruge tid på)?

Jeg følger med i de danske, som jeg kender - men skriv dem gerne alligevel, hvis jeg skulle have overset en enkelt.

Takker!

Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

www.keeh.dk

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Loco,

Du er allerede dækket ind med danske blogs, så her er et bud til at finde vej i junglen af engelsksprogede IM-blogs.

Selvom du beder mig om at prioritere, har jeg ikke tænkt mig at gøre det, fordi smag og behag er så forskellig. Jeg synes f.eks. at John Chow er komplet og aldeles spild af tid, mens andre finder ham inspirerende.

Et andet problem i IM-nichen er den typiske udvikling for en blog. Den starter lidt famlende, finder så sin egen udtryksform og lever fint i et stykke tid. Derefter sker der typisk noget drastisk: Den bliver solgt, ændrer tilgangsvinkel, bliver til en gæsteforfatter-blog eller går bare i stå. Det er få IM-blogs, som jeg har fulgt, der har holdt kadencen, kvaliteten og retningen i mere end et år ad gangen.

Derfor vil jeg pege på to top-lister over IM-blogs. Brug dem til at klikke ind på nogle blogs og skim deres nyeste 8-10 indlæg. Virker det godt og tiltalende, så prøv at smid dem i dit feed.

Den første er fra 45n5 (som nu har skiftet navn til Digital Product Reporter) og er en top-100 liste over Make Money Online-blogs. (Han kalder det en top-100 liste, selvom der er over 300 blogs på i alt).

Den næste er fra fra Winning the Web og er en top-liste over IM-blogs i en bred forstand. Der er også mange rene SEO-blogs på hans liste.

God læselyst.

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Search Engine Roundtable: http://www.seroundtable.com/ - Redaktørerne følger med i diverse fora (WMW, DP, etc.) og uddrager og diskuterer de bedste tråde.

Sphinn: http://www.sphinn.com - Her listes de mest populærer diskussioner fra en lang række SEO blogs, nemt, hurtigt og overskueligt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)