Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. investeringer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle jeg sidder på Fillipinerne (Manila) og skal finde X-antal investorer, udfordringen, for mig ligger i at jeg er så grøn så grøn, på dette felt.

Det drejer sig om et Firma som hedder Silverback Asp Inc. det startede i Japan 2001, og har siden bevæget sig til-Fillipinerne,Thailand,Malaysia,Vietnam og snart Kina.......Visionen er klar De vil være Østens svar på Skype.

Kan i kloge hoveder give mig en strategisk måde at gribe det an på, punkt for punkt men så enkelt som muligt.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa! :-)

 

Jeg har ikke nogle guldkorn at fyre af.. men vil blot høre om ikke du kan mindste din signatur lidt og tydeligt markere at det er en signatur... jeg synes den forvirrer ret meget inde midt i debatterne :-)))

 

På forhånd tak

Mette

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 10. Jun 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
En troværdig foretningsmodel.

 

specielt forventet indkomst og kilderne til indtjeningen og en stram plan for hvornår det skal opnåes.

 

problem er ofte en manglende afgrænsning og ''vi kan alt, vi bliver alt og vi er milliardærer om en måned'' er ikke helt godt nok.

 

Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for ordene, jeg vil søge alle de informationer jeg kan, + hvor meget realitet der er i projektet.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)