Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blacklistet på google - vil gerne med igen - prøvet alt og effektiv metode efterlyses

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

De er i hvert fald beskidte indtil alt snavs er fjernet, og man har indsendt en reinclusion request.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har engang erhvervet et .com domæne, som var umuligt at få indekseret. Da jeg så lavede et reinclusion request, og bekendtgjorde hvornår jeg havde erhvervet domænet gik der ikke lang tid før det var indekseret...

så man kan godt købe noget skrammel, som koster tid at få op og køre.

Mht. trådstarteren: jeg ville nok bare købe nogen nye domæner, og starte forfra. Det kan jo alligevel kun blive bedre i forhold til blacklistede domæner.

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har før løst et lignende problem ved at overflytte domænet til en anden registrant, og så på vegne af denne bede om genovervejelse.

Er måske et forsøg værd inden du flytter hele pivetøjet til nyt domæne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen :o)

Tusind tak for Jeres indlæg og hjælp.

Jeg har desuden fået et par henvendelser via email som også har været nyttige.

Citat: Mikkel Demib "Det er derfor, at det er så vigtigt at forsøge at skabe sikre firewalls mellem de ting man laver. Dette er blot ikke så let som mange tror :)"
Det er helt nyt for mig og jeg vil gerne høre lidt mere om det. har du evt et link til et sted hvor jeg kan læse om det?

Jon: Jeg har faktisk oprettet ny registrant og det hjalp ikke i mit tilfælde :o) Men god ide :o)

Status er at jeg har 90% besluttet at oprette nyt domæne og flytte det dertil. Jeg har købt det bedste jeg kunne finde på og modtager meget gerne ideer og forslag til et nyt navn hvis nogen har tid og lyst til at hjælpe med dette :o)

Men..
In case jeg vælger at flytte det til et nyt domæne, så må jeg jo først sikre mig at sidens indhold er "lovligt" og "lovligt opbygget" inden jeg flytter det, så det må I meget gerne kommentere hvis I kan se nogle umiddelbare "ulovligheder" på siden som den er nu.

Desuden
hvilken teknik bør jeg bruge til at henvise til det nye domæne? Ville en boks med et korrekt link til det nye domæne være passende løsning? Skal jeg være påpasselig med automatisk videresendelse (vha .htaccess) eller er google ligeglad med det? Bør jeg evaluere om det er en google robot og in case vise en blank side? Osv osv? Altså teknisk hvordan er det bedst at løse det?

Mange tak for hjælpen allesammen :o)

Tilmeldt 2. Sep 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver god mening at "gemme" sin identitet bag en proxy IP for Google, men hvor sikker er denne løsning? Umiddelbart skulle man tro, at hvis man altid slettede sine cookies og benyttede en proxy IP, ville Google ikke kun genkende dig, når du logger ind på din adsense konto. Men kunne man ikke forestille sig, at Google anser det for skummelt, hvis man gennem et eller andet proxy program logger sig ind fra en IP, som alle mulige andre også bruger til at logge sig ind med? (Hermed går jeg ud fra, at mange ofte bruger de samme proxy servere, når de vil gemme sig).

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)