Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Diverse betalingskort, men hvilke?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Aminoer

Jeg pusler jo med hjemmesiden, og skal også have online betaling.

Jeg har overvejet kun at nøjes med Dankort, men jeg vil gerne høre jeres erfaringer.

Er det dumt ikke at have flere kort med?

 

Fra Nørrebro
Tilmeldt 2. Apr 06
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Selected Media - Online Marketing bureau 

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dorte

 

Da jeg startede for 3 mdr. siden havde jeg præcis samme tanker, men valgte at tage internationale kort med også. Jeg gjorde det udfra den betragtning at jeg også ville sælge til Norge/Sverige og med tiden hele EU. Man skal, som Kim også nævner dog være opmærksom på den længere kredit og højere procent betaling til PBS. Så du skal overveje hvilke kunder du henvender dig til og om du har råd til at have penge "liggende ude". Min erfaring er at rent admin. mæssigt er det ikke sværere at styre flere korttyper i forretningen, så det er ikke her, du som sådan skal bekymre dig. Håber at det gav dig noget at komme videre med ?

 

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo flere betalingsmuligheder du tilbyder dine kunder, jo større chance er der for at salget bliver gennemført og kunden ikke smutter før betalingen er gennemført.

Så tag de internationale kort med, husk at der er mange danskere der ikke har et dankort, men måske kun et visa electron eller et maestro. Tilbyd også gerne ewire, og paypal, selvom du ikke får mange kunder igennem de betalingsmuligheder, så er der ingen grund til at sende dine kunder væk...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar. Det er dejligt.

Jeg skal kun være på det danske marked.

Er det ikke kun den yngre befolkning der bruger visa-elektron?

Jeg henvender mig til midt 20 og op.

Er der nogen der ved om det er besværligt at tage flere kort med på siden, hen af  vejen?

 

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Iflg. www.pbs-international.dk så har du to muligheder for indløsningsaftaler:

 

1. Dankort, Visa/Dankort og eDankort
Den anden indløsningsaftale gælder Dankort og Visa/Dankort samt eDankort. Cirka 2,2 millioner danskere har netbank, og de kan alle bruge eDankort. Der er tilsammen udstedt 3,5 millioner Dankort og Visa/Dankort i Danmark. Salget af denne indløsningsaftale varetager PBS International, men selve aftalen indgår du med PBS A/S.

 

2. MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron og JCB
Den ene indløsningsaftale gælder kreditkortene MasterCard, Visa og JCB samt debetkortene Visa Electron og Maestro. Disse fem kort er blandt de absolut mest populære og udbredte i verden. Til og med 2005 er der tilsammen udstedt cirka 2 milliarder på verdensplan og 1 million i Danmark – og antallet vokser hele tiden. For at modtage Maestro i indløsningsaftalen skal du benytte 3-D Secure.

 

Derfor, hvis du først opretter dig til at kunne tageMasterCard, Visa m.v. så får du også de andre med. Dog med den begrænsing, at din betalingsgateway, måske ikke understøtter alle kort, men det burde du kunne se på den hjemmeside, som repræsentere den betalingsgate du overvejer eller som følger med der hvor du laver din shop.

 

/Kristiansen

 

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej K

Tak for svar. Jeg kan så se at det i mit tilfælde vil blive tale om pakkeløsning nr. 1.

Men det finder jeg lige ud af med PBS.

Tak endnu engang.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Glemt vel egentlig at svare på det du spurgte om... :-)

 

Der er ikke noget problem i at tilføje alternativ 2 senere, hvis du får lyst til det. Du skal bare lave en ny ansøgning hvor du søger om disse betalingskort.

 

Hvor det vidst er 1000,- i abo. pr. år for alternativ 1, så mener jeg, at det er 1500,- pr. hvis man har begge to. Så umiddelbart koster det ikke noget særligt ekstra, at tage de ekstra kort med.

 

Der er dog lige den hage, som en af de andre nævner, og det er at der kredittid på f.eks. MasterCard, så du binder likviditet når modtager betaling med disse kreditkort + de opkræver større gebyr.

 

Så tror jeg vidst at jeg nåede rundt om det meste. :-)

 

/Krisitansen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)