Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stil med et smil - er det ok ???

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/1/2006 1:30:17 PM Forfatter: Henrik Meyer
Nu ved jeg ikke hvor mange herinde der kender www.chippen.dk men før de fik den nyere hjemmeside lignede det virkeligt lort, og alligevel solgte han heelt vildt meget. Det handler bare om at komme ud til den rigtige kundeskare og have de rigtige produkter til den rigtige pris.




Jo tak, kender godt chippen.dk. Og det gør politiet og Forbrugerstyrelsen skam også. En af mine bekendte blev røvrendt af det firma, og ifølge politiet var han ikke den første!

Prøv evt. at søge på "chippen" på Google.

mvh Carsten
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/1/2006 1:15:00 PM Forfatter: Henrik Meyer
Det billede med en finger og en babyhånd får mig til at tænke på mange andre ting end børnatøj. Ja undskyld mig.



 

ALTSÅ HENRIK.. Nu kan jeg da kun se den lille finger, når jeg kigger på min egen side, -det kan du altså ikke være bekendt   Nå, men den må jeg altså virkelig lige tænke over....

 

Til alle jer andre og specielt til Stine. 1000 tak for jeres input, -det er dejligt at vide at man gør noget, som virker rigtigt.. Og til Stine.. Jeg kigger forbi din butik inden længe, for den er jeg da meget nysgerrig efter at se

 

Jeg håber at lidt flere har lyst til at give et besyv med, specielt efter Henriks udtalelse ) For hvis alle/mange andre tænker sådan, ja så må jeg virkelig lige tage en ting eller 2 op til revision.

 

God weekend herfra

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 21. May 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Majbrit

 

Som tidligere sket, løber amino-debatten ud på et galt spor i forhold til det oprindelige indlæg:-)

Dit oprindelige indlæg handlede vist om der er kommentarer og kritik af dit website...

Jeg synes at dit site er super ved første øjekast. Og når man klikker videre er der jo også meget indhold.

Så, alt i alt: et supersite, der er meget fokuseret på slutbrugerne (eller i denne forbindelse - slutkøberne), nemlig nybagte mødre!

 

Som nystartet har du jo desværre problemet, med at det tager noget tid at blive ''opdaget'' af google (som er den suveræn største søgemaskine herhjemme), og derefter skal vurderes mht. ancienetet og linkpopularitet, så derfor råder jeg dig til at købe noget trafik.

Trafikken kan du købe på både Jubii, yahoo, google, msn og adskillige andre udbydere.

 

Husk bare på at du skal sørge for at købe den relevante trafik.

 

/Spo

 

 

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/2/2006 8:25:28 PM Forfatter: Spo
Hej Majbrit


Som tidligere sket, løber amino-debatten ud på et galt spor i forhold til det oprindelige indlæg:-)

Dit oprindelige indlæg handlede vist om der er kommentarer og kritik af dit website...

Jeg synes at dit site er super ved første øjekast. Og når man klikker videre er der jo også meget indhold.

Så, alt i alt: et supersite, der er meget fokuseret på slutbrugerne (eller i denne forbindelse - slutkøberne), nemlig nybagte mødre!


Som nystartet har du jo desværre problemet, med at det tager noget tid at blive ''opdaget'' af google (som er den suveræn største søgemaskine herhjemme), og derefter skal vurderes mht. ancienetet og linkpopularitet, så derfor råder jeg dig til at købe noget trafik.

Trafikken kan du købe på både Jubii, yahoo, google, msn og adskillige andre udbydere.


Husk bare på at du skal sørge for at købe den relevante trafik.


/Spo




 

Hej Spo

 

Ja, -og ved du hvad... Jeg bliver kimet ned dagligt af sælgere, som vil sælge med Adwords og SEO og SEM og andet kræs, men jeg ved desværre ikke så meget om det, -og er derfor glad for Amino, hvor jeg kan lære lidt om alt det..  Måske kan du give mig et tip om hvad man skal vælge ? Jeg har købt plads på Jubii og jeg har en Adwords kampagne på google. Jeg linkbytter, så jeg er grøn i hovedet  og jeg har/havde et SEO system fra Scannet, som jeg nu kraftigt overvejer at få nedlagt pga. de tråde, der har kørt herinde omkring det emne. Nu har jeg så kontakt til et firma, som vil sælge mig SEM, men jeg skal have nærlæst det og måske spørge mig for herinde, så jeg ikke køber "katten......"

 

Men tak for input.. Det er jo ikke fordi at al tid, skal gå med at kigge webshops igennem, men jeg syntes at det er skønt at der kommer nogle proffe øjne på det, -og jeg anser jo alle Aminoer, som proffer

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal bare også være sikker på, at det nye bureau reparerer på de sider du får nedlagt, så din røv er reddet :) Der kan godt gå evigheder før Google fjerner siderne fra deres index, og så har du jo teoretisk set stadigvæk risici for "straf" liggende på dit brand domæne ;-) Bare lige for at hjælpe dig til at stille højere krav til den nye udbyder. Hehe...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Majbrit,

 

Nu er jeg selv forholdsvis ny, og måske ikke lige den rette til at byde dig velkommen, men dit livlige humør og mange gode indlæg fortjener en velkomst.

Men det var nu det med fingeren og babyhånden, som du ønskede flere kommentarer til.
Det er et meget meget sødt billede, som fremkalder nogle rigtig gode minder fra da de var helt små.

Jeg kan slet ikke forstå hvis det skulle kunne fremkalde andre associationer, og jeg synes så ganske afgjort at det ville være synd at fjerne billedet.

Og hvor er det noget lækkert tøj du sælger.

Dét kommer forhåbentligt til at gå som varmt brød.



Hilsen - og velkommen til

Flemming

 

Tilmeldt 9. Jun 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Majbrit

Et pip fra en grafisk designer, der jo selvfølgelig er aldeles overbevist om, at design er en vigtig konkurrenceparameter: Jeg synes, du fint rammer en stemning af "børneværelse" - men du har mange forskellige elementer, særligt på forsiden. Mange forskellige skriftsnit, mange forskellige typer "bokse" og mange varianter af farven lilla, der efter min mening ikke alle er lige glade for at være i selskab med hinanden ;0). Det gør, at helhedsindtrykket bliver lidt "rodet" eller overvældende...

Men særligt tror jeg med fordel, du kunne gøre mere ud af produktbillederne - det er produkterne, man skal få lyst til at købe - og jeg tror, meget af tøjet ville se langt mere "appetitligt" ud, hvis du gjorde mere ud af fotograferingen. Mere kontrast i billederne, bedre belysning, pænere baggrunde... Sådan en cowboy-buks, der er fotograferet på et klinkegulv hjemme i bryggerset - det signalerer efter min mening mere genbrugssalg end lækkert, nyt børnetøj...

Med venlig hilsen

Nicoline

Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Majbrit

 

Jeg er også selv ret ny her på Amino, men jeg vil da gerne give min personlige mening alligevel, for den er vel trods alt altid noget værd

 

Jeg synes du har en fin side, der på udemærket vis skubber til den romantiske stemning der er omkring spædbørn - og som får deres mødre til at bruge penge!

Og jeg kan absolut ikke se noget forkert i det billede med fingeren, og det har jeg også svært ved at tro, at der er nogen i din målgruppe der kan - og det må jo trods alt være vigtigst ikke?

 

Hvis jeg skal komme med lidt konstruktiv kritik så synes jeg måske du har samlet lidt for meget på din forside - der er for mange indtryk. Det er selvfølgelig altid svært hvordan man skal løse den slags, men måske var en mulighed at dele det op i en "introside" - bestående af din top (navn og engle), de fire billeder og "hos Christobel får du", hvorfra man med et klik hvorsomhelst på siden kommer til netbutikken.

Jeg ved det ikke, det var bare en lynhurtig tanke...

 

Men under alle omstændigheder så rigtigt meget held og lykke med det!

 

Mange hilsner

 

Maria Medard

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Igen

 

Så er jeg tilbage fra ferie, og vil lige give et lille pip herfra.. Tak for alle jeres gode råd indtil videre, -det har virkelig givet mig noget at tænke over.

 

Jeg håber at jeg må lægge en privat besked til dig, Nicoline, for jeg vil gerne lære noget mere om farver  For her går man og tror at det hele bare er i skønneste orden, men hvis det kan blive bedre, så skal det være bedre.

 

Og du har fuldstændig ret... Billederne.. Puha, -de har været mit absolut værste mareridt... Jeg troede jo at det var den letteste ting i verden.. Altså jeg mener.. Hvor svært kan det være at tage billeder.. Nå, men jeg er blevet meget klogere og jeg har taget om og om og om igen. Jeg allierede mig også med en "prof" fotograf, som godt ville lære mig lidt tricks, men det var altså ikke pengene værd. Så hvis nogen kan foreslå en god fotograf til fornuftig pris, så hører jeg gerne fra dem.. For det er det område, hvor jeg syntes at jeg halter mest..

 

Jeg siger også tak for at de fleste trods alt holder med mig mht. fingeren. Nu sover jeg roligt igen  For jeg vil så nødig af med det billede, da jeg er enig med Maria i at alle mødre bliver varme om hjertet og husker fornemmelsen af at holde den lille finger. Så det bliver!!!

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)