Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Optimering på et ord

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har forsøgt mig udi i lidt SEO og er havnet på noget der godt kunne ligne en kanonplacering.

Søg på Høng i Google og i vil se den ligger nr. 2 på side 1.

Eller :

kalundborg kommune

nr. 3 på side 1

Forslag til videre optimering søges, hvor vil i mene jeg mangler noget ? Det er en byportal for den gamle Høng kommune, så målgruppen er ret begrænset, men alligevel får den flotte placeringer på Google.

Forslag modtages gerne

mvh

Mogens

http://www.easywebhost.dk/

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke i min browser der er i slet ikke på side 1.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at det er hoeng.dk det drejer sig om.

Tilføj Høng til meta-desciptions tagget

Du har tre h1-overskrifter. Reducer det til een, og gør de andre til h2 overskrifter.

Sæt en title attribut på linket til "Hjem", og udfyld det med fx. "Høng Byportal". Det giver din forside mere vægt på "Høng".

Ellers skal du bare linkbygge med ordet "Høng" i ankerteksten.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen dog.

ord : Høng

domæne : hoeng.dk

;-)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry 3 på første side - kiggede efter easywebhost, sådan går det når man chatter for meget på en gang Embarrassed

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Sæt en title attribut på linket til "Hjem", og udfyld det med fx. "Høng Byportal". Det giver din forside mere vægt på "Høng".

Hej Jesper,

Jeg hugger lige tråden og nørder lidt.

Har du konstateret nogen effekt af at bruge title atributes? Jeg kørte selv et lillebitte forsøg, hvori jeg kunne se, at title atribut på links ikke i sig selv var i stand til at ranke sider, hverken dem, der modtog linket eller den side, der havde ordet på sit link ud.

Forsøget kørte på en fejlstavning, hvor der kun var 8 resultater på søgningen, så man skulle tro, at bare den mindste ranking effekt ville slå igennem.

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Interessant, fandt dette indlæg på SeoBook der underbygger din observering: http://www.seobook.com/link-title-attribute-vs-image-alt-tags-which-better

Indtil jeg får testet på det forlader jeg mig på at du og Aaron har ret.

MIn anbefaling for websitet vil istedet være at tilføje et toplogo billede, der linker tilbage til forsiden. Alt attributten på dette logo skal da være "Høng Byportal".

Thanks for sharing :-)

Mvh Jesper

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg var bare nysgerrig efter, om du havde noget andet og bedre data end mig på området.

Mit næste skridt i den test er at øge størrelsen af forsøget lidt, så jeg forhåbentlig ender med at turde konkludere, at title atributen slet ingen selvstændig ranking effekt har. Jeg skal nok finde et sted at offentliggøre resultatet af det forsøg, når jeg får det lukket engang.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)