Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på A4 annonce?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette





 





Jeg har haft en del erfaring fra min tid hos et reklamebureau (Ideel Reklame & Marketing) som stort set lever af at lave lige præcis ugeaviser for bla. Focus. Jeg kan godt give dig et RIGTIG godt tilbud. Jeg har selv lige startet et lille reklamebureau op for et halvt års tid siden, så jeg mangler lidt til min portfolio.

Derfor vil jeg gerne tilbyde at lave en 

              A4 annonce for 
              600 kr.



 
Hvis du vil se eksempler på de ugeaviser og annoncer jeg har lavet da jeg sad hos Ideel Reklame, siger du bare til, så lægger jeg dem gerne ud på min hjemmeside så du kan se dem (Jeg må desværre ikke maile dem til dig).
Desuden kan du se resten af vores portfolio på www.inmedia.dk






Giv mig besked hvis du er interesseret.





Tilmeldt 15. Jun 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette!

Hvor meget tekst har du

Hvor mange foto(s)
Foto/ eller logo med baggrund eller fritskrabet

Det kan svinge fra 650,- til 2400,- + moms

mvh

CJC

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Har sendt dig en email over amino ;-)

// Jesper Skov

 

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

 

Jeg vil stadig gerne sige tak for jeres input....

Som jeg har skrevet ovenfor så er det ikke noget jeg pt står og har brug for, men det var for lige at kendes prislejet hvis jeg skunne henvise til nogen senere :-)

 

Citat tidligere indlæg:

"Tak for jeres svar og den pæne mængde PMs :-)

Det er faktisk ikke noget jeg selv skal have lavet.
Men jeg får måske brug for at kunne henvise andre til gode steder at få det lavet :-)"

 

Så jeg kan altså ikke svare på hvor mange fotos jeg har eller hvor meget tekst jeg har.

Men 1000 tak for jeres respons! : -)

 

MVH mette

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 16. Jun 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette

 

Når jeg skal have en annonce i en lokalavis, kontakter jeg dem og de laver så en annonce efter mine ønsker GRATIS ! Jeg skal selvfølgelig sende dem tekst og billede materiale, men opsætning o.s.v tar'' de sig af.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja - det kan godt være at de laver det "gratis" - men det kan både være
godt og skidt. Nu når de siger gratis, så er jeg sikker på at de nok
stadig skal tjene godt på det. Det er nemlig næsten sikkert atde også sætter annonce-prisen
en smule højere, hvilket jo er unfair for dem som selv har en annonce.

Når man får lavet annoncen et andet sted, end hos lokalavisen - så
bliver det jo også en annonce som man kan bruge alle steder (da avisen
tit beholder retten til den annonce de "gratis" har lavet). Man skal
også huske at kigge på ting som kvalitet osv, da det kan svinge meget -
ikke alle std. annoncer jeg ser i avisen er lige flotte


// Jesper Skov

 

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

 

Ja jeg har også oplevet at aviserne kan lave det gratis (eller med andre ord opsætning er med i prisen). Men mit indtryk er at de faktisk ikke altid "er for knøve" til det.... Ja det er sikker uddannet personae der sidder og laver det, men jeg tror nogle gange af det går lidt i selvsving og deres kreativitet ligger lavt. Personligt synes jeg i hvert tilfælde ikke altid at de annoncer jeg har set er lige gode... (nb.. her er det de små lokale aviser jeg hari  tankerne).

 

Ved ikke om der er er noget i det, men jeg tror at et reklamebureau måske er lidt bedre rustet og arbejder lige mere med kreativitet end aviserne gør.

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/16/2006 9:24:35 AM Forfatter: Jesper Skov Ja - det kan godt være at de laver det ''gratis'' - men det kan både være
godt og skidt. Nu når de siger gratis, så er jeg sikker på at de nok
stadig skal tjene godt på det. Det er nemlig næsten sikkert atde også sætter annonce-prisen
en smule højere, hvilket jo er unfair for dem som selv har en annonce.

 

Ja det er faktisk rigtig nok.... rettighederne ligger hos avisen og de er dælme ofte nærrige med at dele disse rettigheder! *G*

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
I mit blad, Thyholm Nu, koster det et lille beløb, hvis jeg skal sætte annoncerne op. Beløbet er mindre end en anstændig timeløn. Mit udgangspunkt er nemlig, at de der selv kan levere en annonce, skal motiveres til det, men de der ikke kan, skal ikke udelukkes fra at annoncere hos mig.

Når jeg sætter annoncen op for en alt for lav pris, er det kun rimeligt, at de skal betale et eller andet for at få lov til at bruge annoncen frit. Jeg har ikke oplevet kunder, som ikke har forstået dette.

Desuden laver jeg alle de korrekturrunder, der er brug for, og jeg laver under tiden flere forslag.

F.eks. har jeg her til juli-nummeret lavet en udsalgsannonce for en tøjbutik. Jeg fik teksten leveret sammen med nogle farveønsker. Mit første udkast blev kasseret, fordi det så "rodet" ud - jeg lavede derefter tre mulige løsninger på en mere firkantet opsætning. Den slags giver glade kunder, som kommer igen og igen.

 

mvh Hans

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)