Kvinder er om nogen dem der har størst behov for at gøre online handel til en mere social begivenhed, frem for et "ensomt lagersalg" - og det kræver altså noget mere avanceret teknik end en standard shop. Som sagt, se på Trendsales.dk, som jeg forstår NETOP i høj grad har fået kvinderne med på vognen :) Og når det handler om bilerne, så er det da meget muligt at kvinder gerne ville have en bil designet på en anden måde, men som du også nævner skal den være let at køre i, og det er en gammel lav-teknologisk Ford T bestemt ikke - det kræver tonsvis af computerteknologi at gøre en bil rigtig let at køre i. Det er bare ikke teknologi du sådan lige ligger mærke til - det er der bare, og gør dit liv lettere og mere intuitivt. |
Kundeservice på nettet - kan man det ???
Det er jo faktisk meget relevant faktisk, at spørge kunderne hvad de egentlig vil have, og hvad de synes om det nuværende... I så vidt omfang det er muligt, er det en god idé, at følge op på kunden telefonisk - hvad synes du om varen.....? Det gør netshoppen nærværende, og kunderne forventer det ikke. Så er der et sikkert taleemne til den næste babyshower = flere kunder :) Der er også masser af muligheder gennem spørgeskemaundersøgelse. Vi har løsninger til dette, men du kan også selv strikke noget sammen, i hvert fald til kundetilfredshedsanalyser... Det er et stærkt værktøj. Vi kan naturligvis også hjælpe på området, også med eksponering af shoppen. Nu kan jeg se, at du har tilmeldt dig kendskabsanalysen, som jeg har tilbudt - det er jo en god start i hvert fald. Her kommer netadressen, i hvert fald ud til 5-8000 mailbokse. |
søger ligesindede i Sønderjylland