Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Kvinde søges" og endestation for det keyword

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens.
Jeg har en lille intern battle omkring hvad brugeren indtaster i søgemaskinen og hvor personen skal lande.
Jeg har taget udgangspunkt i et fiktivt eksempel "Kvinde søges".

Jeg har på mit dating site 2 søgelister som brugerne kan tilgå. Den ene liste hedder "Kvinde søges", den anden hedder "Mand søges".
Som mand vil man gå ind på mand søges, og som kvinde på kvinde søges. det virker normalt for mig da det er annoncer som brugerne opretter.


Men hvis pointen med søgelisten "Kvinde søges" er at skabe content med sætninger som "kvinde søges til sjov og lir", eller "kvinde søges til lange ture på stranden" for at styrke keywordet "kvinde søges", vil det så ikke være forkert at sende en mand som i søgemaskinen skriver "Kvinde søges", til en søgeliste som hedder "Kvinde søges" hvor mænd søger kvinder. Han skal jo reelt over på listen, "Mand søges"

Jeg håber fandme i forstår hvad jeg mener og derved kan hjælpe mig med min problematik.
Mange Tak og god aften. 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Greyzone,

He he ... Indifferent jov for fan... det er da præcis sådan du skal skrue det sammen. Altså mand der søger kvinde skal lande i kattegorien kvinde søger mand og omvendt ... selvom der selvfølgelig også er mange som synes at samme køn er interessant Wink

Sjov lille detalje 

Varme julehilsner til dig og dine kære
Pia

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

he he

Spørgsmålet er så bare, hvordan gør jeg rent søgemaskine optimeringsmæssigt dette?

Lad os antage at de 2 lister ligger på hver sin URL.
Kvinde søges - www.Site.dk/KvindeSoeges.html - Listen hvor mænd søger kvinder.
Mænd søges - www.Site.dk/MaendSoeges.html - Listen hvor kvinder søger mænd. 

www.Site.dk/KvindeSoeges.html vil have annoncer/profiler som er mænd, men som har tekst der lyder som "kvinde søges til at føde mine 16 børn" hvor jeg "tror" at keyword kvinde søges vil gå igen og ranke mig højt på keywordet "kvinde søges", som jo søges af....... MÆND.

Hvordan fanden gør jeg det her..? Og er det jeg gerne vil gøre korrekt overhovedet? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Krondal:
Varme julehilsner til dig og dine kære
Pia

Og selvfølgelig tak og i lige måde Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg dig selv: Hvorfor skulle en mand der søger en kvinde søge på "kvinde søges"? Jo, hvis han tror at Google er et orakel som svarer spørgsmål ala "Hvor finder jeg kvinder", så måske. Men når han er landet på 10 sider hvor mænd søger kvinder, så lærer han nok at søge på "mand søges" istedet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Spørg dig selv: Hvorfor skulle en mand der søger en kvinde søge på "kvinde søges"? Jo, hvis han tror at Google er et orakel som svarer spørgsmål ala "Hvor finder jeg kvinder", så måske. Men når han er landet på 10 sider hvor mænd søger kvinder, så lærer han nok at søge på "mand søges" istedet.

Jeg skrev det fordi at det ville jeg skrive i situationen tror jeg.

Er brugere kloge nok til at forstå denne måde at søge på. Brugeren lander selvfølgeligt på mit site anyways, så det er fair for mig. Men ville være federe hvis de landede direkte på siden som har med dette at gøre.

Nu er mit store spørgsmål så.... Hvordan finder jeg bedst ud af hvad de forskellige af mine målgrupper præcist søger på?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave en lille konkurrence i det nye år - alle der ryger ind på din side bliver spurgt:

---

Hvordan fandt du dette site?

Hvilket køn er du?

Hvilke søgeord skrev du på google?

Skriv din email hvis du vil deltage i konkurrencen om en rejse for to til Skælskør.

---

Udvid selv så det passer :)

Bruger du Google adwords? Så kan du i hvert fald se hvor mange der søger på det enkelt ord eller frase - jeg ville aldrig søge på google med de fraser du snakker om, jeg ville skrive "kontaktannonce" eller "dating" eller "jeg søger en mand".
Måske kan du bruge det til noget?

Mette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.

Mange Tak. Ja jeg kan specielt bruge det med undersøgelsen. Det tror jeg sku at jeg vil gøre for at få et bedre indblik i hvad de søger på som hvilket køn.

Jeg har kørt adwords som analyse og har efter test fundet at de keywords jeg har, er det mest søgte... Dog i denne mærkelige "kvinde/mand søges" form hvor jeg ikke helt ved hvem der søger hvad og om de så lander forkert.


ang. keywords er det ikke fordi at jeg er indenfor datingscenen, men fordi mit keyword er "x søges" og kvinde passede bare fint ind som eksempel.Jeg vil helst ikke røbe mit område, endnu.

Du skal dog have tak for at nævne det.
God Jul.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)