InstantService chat - og email management systemet har en sådanne funktion kaldet InstantInvite. Der er tale om en regelbaseret invitation, som udløses af brugerens færden på hjemmesiden. En regel kunne være, at den altid skal tilbyde invitation til chat, når du er online og når kunden befinder sig på betalingssiden i mere end 15 sekunder. En anden regel kunne være, at den skal tilbyde en invitation til chat, når du er online, og når kunden kommer fra google, hvor denne eksempelvis har brugt søgeordet "pusletaske". Den tredje regel kunne være, at den skulle tilbyde invitation til chat, når du er online og kunden befinder sig på betalingssiden, men vælger at trykke "Tilbage" i stedet for "betal". Mulighederne er mange. Du kan læse mere om funktionen på http://www.instantservice.com/solutions/InstantService_InstantInvite.pdf |
Jeg bruger også en chat løsning, men som flere har nævnt så er det yderst begrænset hvor mange der benytter sig af tilbudet og at det er yderst vigtigt at man er i nærheden af pc''en hele tiden, da kunden ellers vil få et dårligt indtryk når man altid er offline.
/Henrik Meyer