Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på nyt badeværelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står og skal til at overtage en andelslejlighed på Nørrebro i det nye år. I den forbindelse skal jeg have lavet et nyt badeværelse. Det drejer sig om et badeværelse, der ved sin færdiggørelse vil være på 1,75 kvm. I badeværelset er der pt. et toilet og en håndvask med brus. Det vil sige der er installeret et afløb, vand og adgang til faldstammen. Ligeledes er der udsugning i badeværelset. Jeg har mulighed for at sende en plantegning over hvordan det ser ud nu, og hvordan jeg gerne vil have det ender op.

Den store ændring vil være, at der skal mures en ny bruseniche op som går 80cm ind i køkkenet.

Jeg forstiller mig at følgende elementer skal installeres.

  • Mosaikker til bruseniche
  • Fliser til Gulv
  • Toilet, Duravit Starck 3 Wonderglass
  • Indbygningscisterne Geberit Duofix top
  • Toilet bræt, Duravit Starck
  • Betjening Geberit Kappa 50, krom
  • Hylder
  • Romantik overskab 40cm
  • Romantik overskab 40cm
  • Villeroy Subway vask  37 x 29 x 15 cm (b x d x h)
  • Grohe concetto amaratur

 

  • Bruseamaratur Grohe Cosmopolitan 160 mm bruser krom, Grohe term 3000 blandingsbatteri

Derudover skal der laves spot i brusenichen og ude i selve badeværelset. Jeg forstiller mig at væggene er malet og at der på gulvet er sorte eller mørkegrå fliser. Brusenichen skal mures op med mosaikker i hvid. Derudover skal der installeres et ophængningstoilet, med skabsplads ovenover. Der skal opsættes en vask, men hylder og spejl ovenover.

Det var vist det hele. Jeg har lejligheden til overtagelse den 15. februar og flytter ind den 15. marts hvor badeværelset skal være færdigt.

Ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen Martin George Suhr Madsen Ihærdig iværksætter

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg giver gerne et tilbud. Har efterhånden lavet rigtig mange "københavner" badeværelser, hvor pladsen er trang, bla. løsninger som den du ønsker, hvor man snupper 1-1,5 kvm fra tilstødende rum. Er pt ved at lave bad/toilet på Østerbro.

mvh. søren 3-2-1 Bygg - mail til sgraugaard@yahoo.com  - vores prisniveau er yderst rimeligt.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen det jo lige sådan noget jeg udføre, og har gjort  mange gange kik forbi sensolin.dk for mere info

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)