Vi har lige fået forhandling af 250 nye ure. Prismæssigt ligger de under vores andre ure, som er desideret mærkevare. Hvordan ville i sælge dem bedst muligt? Indtil videre har jeg gjort dette: www.jonsen.dk/jonsen (banner i højre side og tekst link i venstre) Jeg synes dog bestemt ikke løsningen er optimal lige nu, hvordan ville i gøre det? |
250 nye billige ure - hvordan sælger jeg dem?
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Derudover ville jeg fjerne: Landsdækkende service Med 400 forhandlere i hele Danmark, er det alt muligt at få service tæt ved dig. Ring til Bonett på 70 25 32 22 og få oplyst nærmeste forhandler. Der minder om en omgang ctrl c + v... Og I vil vel ikke have kunderne til at købe via en anden forhandler? P.s. Er der aminorabat på de ure? |
Jeg synes det er svært at få overblik over hvilke ure det er, der er rabat på.. Men på den anden siden får jeg jo så mulighed for at se nogle af de andre lækre ure du har. Dether http://www.jonsen.dk/jonsen/default.asp?kat=65&ukat=162&vare=593 kunne jeg f.eks. rigtig godt tænke mig - det koster måske bare en del over mit ur-budget :) |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
QXl er ikke en mulighed, vil gerne sælge fra jonsen.dk. Var mere ment om råd til hvordan de kan sælges bedre. Jeg har skrevet det med landsdækkende service for at folk skal føle de kan få hjælp lokalt hvis der er nogen problemer. Rabat kan jeg desværre ikke give på bonett urene, prisen er allerede helt i bund. Men et Skagen eller andet mærkeur kan vi måske godt finde ud af noget. Det er de ure ude i banneret i højre side der er rabat på - samt 248 andre ... |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Den med QXL var også en dårlig vittighed De ser cool ud btw! |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Heh okay Dimitri. Så har jeg ændret opsætningen - synes det blevet noget bedre... |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Som kunde hos Telmore oplever jeg nogen gange at de giver f.eks. en million gratis sms''er. Mens den kampagne kører så er der en tæller i deres menu som viser hvor mange gratis sms''er der er tilbage. Ideen kunne vel kopieres: et appetitligt banner som fortæller at nu er der X ure tilbage med 20 % rabat... På den måde bliver man "presset" til at handle hurtigt. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab