Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilt internet

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Jeg har behov for en internet forbindelse - naar jeg er ude for a demo mit software til virksomheder.

Nogen som kan anbefale en mobil internet losning?

Er der nogen mobile internet losninger - hvor man kun betaler mens man er online og altsaa ikke noget fast md belob.

 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg mener at kunne huske at 3 vandt de sidste 2 tests af mobiltbredbånd - alle andre udbydere kan slet ikke være med hvis du skal ud i provinsen og benytte dig af internettet.

du kan evt købe det hos 3's underselskab: oister.dk - der får du en lavere båndbredde til en lavere pris end 3's normale

edit: ikke oyster.dk men: oister.dk

Tilmeldt 24. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

arbejeder som konsulent for et software firma. Bruger 3´s mobile bredbånd til at lave demo ude ved kunden. Det virker perfekt - også selvom man er ude på "lars tynskids mark" :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Pu ha jeg er ikke sikker, men jeg mener at en fra familien fik mobilt bredbånd fra Sonofon, der er forbrugsbetinget. Men jeg tør ikke garantere at jeg hørte ordentligt efter. Det var trods alt en aften med rødvin, flæstesteg, skrigende unger og juletræsdans så koncentrationen var lidt svækket........

Hilsen Morten

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

ildbjørnen:
arbejeder som konsulent for et software firma. Bruger 3´s mobile bredbånd til at lave demo ude ved kunden. Det virker perfekt - også selvom man er ude på "lars tynskids mark" :)

Mit 3 har virket perfekt men er blevet lidt dårligere, sikkert på grund af deres store succes pt. På Lars Tyndskids mark (Vestjylland) ryger det dog over på TDCs 2G net som er meget langsomt men ikke koster roaming pris. Jeg synes OiSTER ser rigtig godt ud.

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jeg bruger selv 3's mobile bredbånd når jeg er på farten.

I sin tid var jeg også selv på jagt efter en løsning hvor man kun betalte efter forbrug, men efter et stykke tid valgte jeg en 3-løsning - simpelthen fordi jeg ikke kunne finde andet fornuftigt. Den var så ikke afregnet efter forbrug, men med et fast abonnement med fast månedspris.

Men set i bakspejlet er jeg rigtig glad for at jeg valgte en løsning med fast månedlig pris i stedet for en løsning der afregnes efter forbrug.
Jeg er ret sikker på at jeg har sparet en hel del penge ved at vælge denne løsning i stedet for efter forbrug, når jeg nu ser på hvor meget jeg bruger denne form for forbindelse.

F.eks. sidder jeg lige nu og skriver på Amino via mit mobilebredbånd fra 3, da jeg ikke er i nærheden af et mere normalt netværk.
Jeg kan oplyse at en hurtig test viser at jeg her - hvor der ifølge statestikken er ca. 30% signal - har 3087 kbit ned og 356 op, hvilket er helt fint til check af email, surfe på nettet m.m. for mig.

/Jesper

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere testet mobilt bredbånd fra Telia og Callme og må erkende, at hastigheden ikke er med de to selskaber. Udover hastigheden er der hos telia heller ingen kundeservice, det har callme dog.

Jeg har nu skiftet til 3 og jeg må som de andre sige, at det er et produkt som virker..

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra alt hvad jeg selv har prøvet og hørt fra en af mine venner som står for mobil  IT i et vindmølle firma så er det lige nu firmaet 3 der er bedst.  til mobil bredbånd

 

Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bacardil:
Jeg har tidligere testet mobilt bredbånd fra Telia og Callme og må erkende, at hastigheden ikke er med de to selskaber. Udover hastigheden er der hos telia heller ingen kundeservice, det har callme dog.

Jeg afprøvede Telias kundeservice som var elendig og spildte min tid. Blev stillet om flere gange og kunne i princippet aldrig kunne kome til at tale med en tekniker med mindre kundeservice først forstod det tekniske problem, skrev det ned og teknikeren selv ringede. Nåede endda at få forslaget om at genstarte min computer og se om det hjalp.

Da jeg måtte ringe til 3 med et lignende teknisk problem havde de styr på problemet. Min telefonforbindelse røg fordi jeg sad i tog men 3s medarbejder ringede selv tilbage for at høre om problemet var løst. Hvis alt skulle ende med at fejle tilbød 3 mig at komme forbi (dog på bestemt dag og efter aftale osv. osv.) og tale med deres tekniker.

Jeg vil dog lige nævne at 3s net opleves dårligere idag end for 3 måneder siden, så træerne vokser ikke ind i himlen.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)