Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål angående Seo

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et spørgsmål som jeg håber at få svar på.

Hvis man på google skriver f.eks Minigraver kommer industribasen.dk på første side. Lige pt har vi over 100 minigravere i databasen men i det nye år vil vi hente virksomhedernes maskiner, køretøjer og produkter automatisk ind fra deres egen side så et lille regnestykke vil sige at der nok snart kommer 1000 minigravere ind på industribasen.dk.

Vil det have nogen effekt på placeringen på 1. side. Altså om man har 1 minigraver eller 1000 minigravere vil det have noget af sige med placeringen på google?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Pt er det denne side der ligger på side 1: http://www.industribasen.dk/annoncer/brugt/minigraver/Brugt_Yanmar_Minigraver_Yanmar_YB_271 

Ikke den mest oplagte side. Hvis du får 1000 minigravere ind, vil du få 1000 interne links til denne side: http://www.industribasen.dk/annoncer/brugt/minigraver , hvilket vil hjælpe den til at komme højere. Så ja, det burde hjælpe. Men pep lige den side op med lidt skarpere title tags, h1 tags og put alt tags på billederne.

 

Mvh Jesper

PS: Du har denne adwords annonce på siden. Interessant men ikke specielt seriøst.

pants.dk - brugte trusser

Køb brugte trusser, undertøj og strømper af Kristine på 28 år.
www.pants.dk
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jesper.

Tak for de gode råd og din viden.

Vil det sige at det bedste ville være at få den besøgende der søger på Minigraver kommer til at se denne side : http://www.industribasen.dk/annoncer/brugt/minigraver istedet for den anden? Men det er vel noget google bestemmer?

Vil det forbedre søgeoptimeringen at putte alt tags på billederne?

Var der virkelig en reklame i adsense for trusser?

mvh Morten

Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så også reklamen for trusserne. Jeg måtte dog slå mit reklame-filter fra før den slap igennem. Gad vide hvilke ord der trigger den.

 

Med hensyn til SEO så er indhold godt. Meget indhold er meget godt. Så hvis der er noget unikt indhold på hver minigraver side så kan det kun gå den rette vej.

Hvis brugeren søger efter en specifik minigraver vises dine sider med den minigraver først. Hvis de søger efter minigravere generelt vises, forhåbentligt, din minigraver side.

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det sige det ville være en god ide at skrive en tekst på alle siderne med minigravere, lastbiler, varevogne osv..

Hvad kunne sådan noget indhold være? Jeg er nemlig ikke 100% med nu :-)

Mvh

Morten

Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener en unik tekst til hver hver minigraver. I hvilken stand er den, nymalet, slid etc. Sådan at ikke alle de 1000 sider er næsten ens.

Men generelle artikler om, eksempelvis, minigravere vil heller ikke skade.

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

ok

Så hvis en bruger er inde og kigge på en lastbil der er fra 2006 og har kørt f,eks 100.000km og er en Scania så kunne man sætte systemet op til at lave en tekst der f.eks sagde. Du kigger i øjeblikket på en brugt scania lastbil fra 2006 som har kørt 100.000km

Den tekst skulle bare stå et sted på siden?

mvh

Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

www.IndustriBasen.dk:

Vil det sige at det bedste ville være at få den besøgende der søger på Minigraver kommer til at se denne side : http://www.industribasen.dk/annoncer/brugt/minigraver istedet for den anden?

>>> Ja, folk der søger på "minigraver " vil jo nok gerne se et bredt udsnit af hvad du har frem for en enkelt specifik minigraver. Så denne side er klart den ville få til at ligge først. Og også den jeg vill forvente Google havde valgt. Men den anden side Google har valgt var skarpere med hensyn til h1 tags og alt tags så vidt jeg husker fra i går.

Men det er vel noget google bestemmer?

>>> Jo, men er jo noget der sker automatisk ud fra 200+ faktorer på de enkelte sider. Med vel gennemført SEO kan du få en anden side til at ligge først. Hvis ordet "minigraver" er særligt vigtigt for dig vil lidt linkbygning til siden med ordet "minigraver" i anker teksterne hjælpe rigtigt meget.

Vil det forbedre søgeoptimeringen at putte alt tags på billederne?

>>> Ja, hvis du i oversigten fx. putter alt teksten "Libra 118 SV minigraver " på det tilhørende billede, så vil det styrke siden på de pågældende ord.

Se kommentarer ovenfor

Mvh Jesper Jørgensen

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Smart.

Godt med nogle gode råd.

men som du ser det så ser søgeoptimeringen ikke vildt skidt ud på IndustriBasen.dk? Altså selvfølgelig kan det gøres bedre men der er ikke nogen fatale fejl?

Mvh

Morten

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skulle der være kommet alt tags på www.industribasen.dk

Jesper kan du se om det ser rigtigt ud? Er det sådan du mente.

mvh

Morten

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)