Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidetitler og DanDomain

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nogle der kender til DanDomain ? Jeg har fået af vide, at jeg skal skrive "sidetitler" af nogle som ved noget om SEO, men når jeg opretter nye varer i min shop, kan jeg IKKE finde et sted, hvor jeg kan skrive sidetitlen ???

GODT NYTÅR Smile

Janni/

www.agusta.dk
Designertøj til kvinder

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Har handlet med DanDomain to gange og har kun god erfaring med dem.

Bakkeskoven.dk

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er skam også ovenud tilfredse med dem. Men mit spørgsmål, handler mere om nogle af AMINOS brugere, ved hvor jeg skal finde stedet hvor jeg skriver "Sidetitler".

Normalt svarer Dandomain superhurtigt, men den jeg havde fat i, var vist ny, så vidste det ikke, derfor jeg spørger her.- :-)

Janni

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Bakkeskoven:

Har handlet med DanDomain to gange og har kun god erfaring med dem.

Goddag - mand - økseskaft ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janni

Vi kender DanDomain rigtig godt og jeg mener systemet er lavet sådan af selve produktnavnet bliver sidetitlen, endvidere har du også under fanebladet "Beskrivelse" ved selve produktet, mulighed for at indsætte meta-tags og meta-beskrivelser.

På almindelige sider som ikke har noget med produkter at gøre, kan man på dem der hedder "egne-sider" nederst på siden indsætte: Sidetitel, Metatag beskrivelse, Metatag søgeord.

Håber det var svar på dine spørgsmål ellers er du mere end velkommen til at kontakte efter ferien, så skal vi nok hjælpe dig videre Smile

Godt nytår

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 TAK Henning. Et svar jeg kunne bruge. :-)
Men mon ikke du mener "varenavnet" er "sidetitler, da jeg oppe i produktnavn, ALTID skriver det tøjmærker som det er. Og det hænger jo ikke sammen med at folk herinde, siger at jeg mangler sidetitler på min side.

Uha......hvor er dette SEO en jungle.

GODT NYTÅR

Janni/ www.agusta.dk

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janni

Ja, korrekt varenavnet er sidetitler. Og hvis det er dig der har lavet seo på shoppen så er du sku ikke helt galt på den, det er et godt stykke arbejde du har lavet. Jeg ville nok også liste et par mærkevare i den overordnede forside titel, samt linke ind til dine egen markevære kategorier nederst på forsiden(alt linker idag et noget rosenmunde eller noget i den stil) de links tror jeg ikke du tjener så mange pånge på Smile nå men det var bare lige et tip hvis det kunne bruges.

For øvrigt er det nogle meget fede produkter du har fået til salg, nice nice.

 

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu blander jeg mig sq lige lidt, - undskyld. - Men mest fordi jeg også prøver at lære og har smugkigget tråden lidt..;-)..

Men Janni sætter jo hendes vare mærker på som sidetitler...

- Er det ikke en ide om hun udvider sine sidetitler lidt, - til hvad hun egentligt bruger som overskrift på sine sider???

Jeg mener i stedet for f.eks. at skrive "JewlsCPH" i så skrive "JewlsCPH - smykker", - så øger hun vel sine chancer for at komme frem både når folk "googler" "JewlCPH" specifikt eller kun "smykker" og nummer 1 er selvfølgelig hvis folk skriver begge dele...

- For jeg må da indrømme at jeg er "blank" på hvad JewlsCPH er... Hvis jeg som mand skulle have foræret min kæreste smykker i julegave, - så ville jeg jo bare have "googlet" "køb smykker" eller "smykker online".. Og så kommer Jannis butik jo ikke frem i dag, når hendes sidetitel hedder "JewlsCPH"...

Er der nogen der fatter en brik af hvad jeg skriver??? - Eller har jeg fat i bare noget af det rigtige???

Ulrik

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Sidetitler er ikke kun vigtige for produktsiderne, men også for dine varegrupper og ikke mindst din forside. Mit forslag er, at du starter med at finde et primært søgeord til din forside, og så et pr. varegruppe (eller nogle af dine varegrupper da du har ret mange) og så skrive de søgeord i sidernes titler.

For de enkelte produkter skal du finde et ord eller sætning som på en gang beskriver produkter og samtidig er noget man kan forvente bliver søgt efter på google. F.eks. er en produktbeskrivelse som "blå silke tunika" jo ganske god. Den beskriver produkter, og skulle der være nogen der mangler en blå silke tunika, er det jo det de googler efter.

En hurtig (meget hurtig) stikprøve viser, at en del af dine produktsider slet ikke er indekseret i google. Dermed dukker de ikke op i søgeresultaterne uanset hvilke sidetitler du skriver. Arbejd med at få dine sider indekseret, ved hjælp af sidens interne linkstruktur samt ikke mindst eksterne links.

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det bare nogle rigtig gode og brugbare og letforstålige ting I skriver. TAK. :-)

Lige indtil Søren H : Arbejd med at få dine sider indekseret, ved hjælp af sidens interne linkstruktur samt ikke mindst eksterne links.

Må indrømme, at det fatter jeg desværre slet ikke noget af, hvordan jeg gør.

Blev ellers lige så glad, over at jeg nu snart kunne komme lidt længere op på Google.

Mange hilsner fra
Janni

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)