Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Avance på bærbar computer \ laptop.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

 

Jeg har lige opdaget dette site, og fandt denne post meget interresant, da jeg har noget lignende i tankerne!

 

Min íde er blot lidt anderledes. Det skulle fungere som en slags hobby-virksomhed, jeg kan lege med mens jeg læser til markedsførings-økonom...

 

Fidusen er at man kan parralel importere bærbare fra USA gennem Ebay. Her kan man få en f.x en Dell der herhjemme koster 10000 til 4500-5000 inkl fragt osv, hvis man kigger sig godt for. Disse er helt nye i indpakning, aldrig åbnet osv.

 

Hvis man kunne sælge en sådan bærbar til 7000,- på QXL.dk (hvilket burde kunne lade sig gøre, det er trods alt 3000 i rabat) ville man kunne tjene 1000,- pr computer (7000x0.80 minus 4500 = 1000,-)

 

Det eneste der ikke er med i den beregning er tolden, som jeg ikke ved hvad er og som jeg ikk rigtig kan finde noget på.

 

Så er der nogen herinde der ved hva tolden på bærbare computere er? Eller bare en mening om min ide..??

 

på forhånd tak! :)

 

 

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Har lige fået kigget lidt videre på nogle af jeres debatter, og faldt over alibaba.. Har lige været inde og kigge, og fandt rimelig hurtigt et svensk firma der tilsyneladende sælger dell xps bærbare til 7000,- dkr, med en konfigurering der hos dell koster 22000!!!!! Hvis dette passer burde der da være penge at tjene her, eller tager jeg helt fejl af et eller andet??
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Enten er PCerne af ældre dato, eller også er det kopivarer...

De eneste der sælger Dell-PCere, er Dell selv, de benytter sig ikke af mellemhandlere eller lign.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Eller endnu værre, de er stjålet. Der forsvinder med mellemrum hele lastbiler med bærbare, så pas på!

 

Dbh Martin

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jesper -- Kender godt til Dell''s koncept med at skære mellemledet ud, men har nu efterhånden set ekstremt mange Dell pc''ere både på Ebay (hos respekterede sælgere), og på alibaba.. De kan da umuligt alle være kopivarer..?

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Raasdal,

Jeg ved ikke hvor sælgerne får deres PCere fra, men en ting der er helt sikker, er at de ihvertfald ikke er købt hos Dell til videresalg - Så kan man jo få tanken at det enten er kopivarer, eller stjålet som Thorborg også siger...

Eller også er det brugte maskiner de sælger med tab, for det er svært at sælge nye Dell maskiner lovligt...

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)