Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal domænenavn og firmanavn være det samme?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg må indrømme, at den udtalelse med bindestreger også overraskede mig; men da jeg kender dig for godt til, at jeg ved, at du ikke bare "fyrer sådan noget af" uden at have noget at have det i.

Derfor er jeg (og sikker også mange andre) meget interesseret i at høre baggrunden for din udtalelse.

Har du nogle data eller kilder, der beskriver hvor stor betydning denne interessante nye viden har? 

Mvh,

Christian 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Betydningen ligger i hvor vigtigt anker-teksten på et indgående link er, og hvor hyppigt domænenavnet forekommer som indgående ankertekst. En stor del af det kan udledes af at læse: http://infolab.stanford.edu/~backrub/google.html, især hvorledes dokumenter indekseres og gemmes.

Herudover er det diskuteret her:

http://www.webmasterworld.com/forum3/10214.htm

http://www.seomoz.org/article/search-ranking-factors

Scottie Claiborne

Using a keyword in the domain name is only helpful if you separate the words with hyphens.

Lad os sige at Google indekserer et dokument hvor linket penisland linker til  penisland.com. Hvilke entries giver dette i Googles index? Følgende [pen, island, penis, land]? eller blot [penisland]? Hvad hvis linkteksten istedet er www.penisland.com, hvilke entries giver dette i Googles index?

Prøv evt. denne søgning: Din søgning - site:penisland.com penis - matchede ikke nogen dokumenter. Hvorfor har den ingen resultater når Foghs hjemmeside ligger nr 1 på hulemand?

 Taget i betragtning at det er anbefalet på seomoz.com og webmasterworld for en del tid siden vil jeg ikke tage æren for at det skulle være nyt.

Mvh Jesper

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

jacker24:

jeg siger bare det ikke betyder ret meget for hvis nogle er gode til seo så betyder den bindestreg intet, så meget ved jeg da :)

Tjah bum, selvom man kan købe domænet www.click-here.com, så skal man nok arbejde rigtigt hårdt for at slå Adobe af pinden som har kørt SEO på "click here" i årevis. Kan man få ubegrænsede mængder indgående links gratis, så kan man ranke på hvadsomhelst. Men ved at have det rette domæne fra starten af kan du komme på 1-pladsen hurtigere og med færre ressourcer. Med din argumentation kan man jo udelade al optimering af html'en på sin hjemmeside, fordi man kan opnå de samme resultater med tilstrækkeligt med indgående links. Men er det den bedste anvendelse af ens tid?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have, Jesper.

Jeg har printet artiklerne ud, så er der lidt mere at læse i aften Wink

Mvh,

Christian

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)