Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg og PR hjælp

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har følgende site: www.eat-it.dk, som er et pizzeria portal, hvor jeg snart har fået rigistreret de fleste pizzeriaer i landet.

 

Det næste jeg så skal i gang med er at tilbyde disse pizeriaer et online menukort, og online bestilling, har det oppe at kører ved et pizzeria, men mit første problem er hvordan kommer jeg ud til alle disse pizzeriaer og fortæller om det fantastiske ved eat-it.dk

 

Jeg kan jo møde op i pizzeriaet og spørge efter ejeren, som nok ikke er der, hvorefter jeg kan prøve en anden dag. Dette syntes jeg ikke er effektivt nok, så ved ikke om der er nogen der har forslag til hvordan man gør.

 

Har også overvejet at få nogle "sælger" som så kan klare den del af opgaven, mod et kontant beløb + provision men hvor finder jeg så de "sælger" jeg kan bruge.  

 

Jeg skal også lave reklame for eat-it.dk, hvor f.eks. just-eat.dk har streamer i alle pizzeriaernes vinduer, skal jeg også helst ind, men hvad kan man mere gøre, det skal jo helst ikke koste en formue og så være effektivt...

 

 

 

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm... du skal nok i gang med at skrive et salgsbrev og sende det rundt.

Når du når til b-2-c kan du lave en aftale med www.sponsorcar.dk

Du skal også arbejde videre med din hjemmeside. Min søgning i 8585 området gik ikke så godt.

 

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Et salgsbrev er der nogen der læser det?

 

Ved godt jeg har et problem med min søgeboks, arbejder på at rette fejlen

 

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Om de læser et spændnde salgsbrev med mulighed for øget omsætning? Det kommer vel an på hvor spændende du kan gøre dig. Du kan følge op med en tlf samtale.

Du skal vist have tegnebogen fyldt hvis du satser på agenter...

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
tror ikke jeg kan gøre det særligt spændende, men måske der er en her der kan hjælpe, og at følge op med en tlf samtale er nok det eneste rigtige.

 

agenter, var nok ikke lige det jeg ville vælge, nok mere nogle unge der ville supler deres su

 

 

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Så skal du nok starte en ny tråd for der er ikke meget gang i den her...
Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
det er hermed gjort
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mhv

 

Jeg tror du er nødt til at gå ind og finde nogle fordele ved dit produkt i forhold til Just-eat, kan godt se i ligger rigtigt tæt op af hinanden. Det kan du så bruge i din markedsføring af dit site i forhold til pizzarierne.

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus

 

Jeg der er en del væsenlige forskelle, men ønsker ikke at fortælle dem her, håber du forstår...

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej mvh.

Ud over Jesper og de andre drenge i Just-Eat, er jeg en de få i Danmark som indgående kendskab og stor erfaring i at sælge fastfood online. Jeg har selv været medejer af en sådan forretning, så jeg vil med glæde give dig nogle gode råd. Jeg kan spare dig for de største fodfejl og dermed adskellige 100.000,- af kroner.

Du kan sende mig en PM eller en mail hvis du er interesseret i noget sparring på din idé. Du kan fange mig på claes.norskov@ggfree.com .

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)