(lang mail): For et halvt år siden var jeg i Stockholm og faldt over en bog, som hedder ”Sälj dig själv og ta betalt.” Forfatteren var Ulla-Lisa Thorden, og bogen var rettet til freelancere, konsulenter og andre, der sælger en specialviden/kunnskap, og som ikke bryder sig om at sælge. Lige noget for mig. Bogen var så god, at jeg omtalte den på en række postlister for mikrovirksomheder og freelancere. Det resulterede i, Her er et par af de pointer, som fik mig til at sige ”Nåja, det ved jeg jo godt”, eller ”Av, dén sad”, men det var sandelig godt at få det fortalt igen – samt et par herlige fif tilsvar til dem, der mener, man er for dyr – og hvad er det så lige, man svarer i telefonen? Her er nogle ideer. Tag kun en hat på ad gangen. Freelanceren har fire roller. Produktion, administration, salg/markedsføring og vicevært. Planlæg dit arbejde i disse roller Der er plads til os alle – vi kan ikke alle være den bedste Bliv set i din markedsføring , både på nettet og live |
God læsning, tak for det :-)
Der er som du skriver flere ting som man godt ved, men som er gode lige at blive reminded om.
/askhoej