Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lagerhotel og pakkeplukning...til hvilken pris..?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen der overvejer at gøre brug af et lagerhotel, så vil jeg meget gerne høre hvad i mener ville være en realistisk pris for at få plukket og pakket en varer..? jeg har set andre tråde herinde hvor folk snakker om 30kr. pr. pakke. er det realistisk..? ved godt i vil have det så billigt som muligt, men hvad kunne være et fornuftigt udgangspunkt..? Transportomkostningerne bedes i se bort fra i denne beregning.

jeg håber at høre fra nogle der kan hjælpe på en eller anden måde..

med venlig hilsen..

en fyr der er ivrig for at komme igang med projektet.. :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok beskrive dine midler lidt mere.

Hvor bliver varerne opbevaret? Tyverisikret? Forsikring? Overvågning? Fugt?

Hvad bliver de pakket i? Papkasse? Med fyld?

Så er det nemmere at finde en pris :)

Fra københavn
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 

hej casper..

indtil videre er dette kun research for at se om jeg vil kunne få det til at løbe rundt. Men udgangspunktet er selvfølgelig et stort opvarmet lager ,med tyverialarm, og forsikring hvis varerne skulle blive stjålet. De 30 kroner skulle være incl. papkasse og fyld, men uden forsendelsesomkostninger.

Jeg havde forestillet mig at kunden selv stod for at holde lageret ajour. Det må vel alt andet lige være kundens beslutning hvad og hvor meget der kunden ønsker at have på lager. Jeg havde også forestillet mig at kunden selv tog sig af reklamationer. Selvfølgelig kan alt jo forhandles..:-)

jeg er klar over at min helt store udfordring vil være at få gode fragtpriser hos postdanmark, der jo vil kunne gøre min ydelse endnu mere attraktiv for eventuelle kunder.

giver det mere mening..?

håber at høre lidt feedback.

:-)

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis det man har i en webshop er af vidt forskellig str. og krav til emballering. Skal man som webshop ejer ikke tænke over hvordan det bliver pakket overhovedet? Eller skal man på forhånd aftale hvor meget fyld, hvor meget af det ene og andet osv for hver vare?

Ikke kun lige dig, men andre af den type virksomheder også

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Næh det der måske kunne være endnu mere interessant for små og mellemstore webshops var måske en anden løsning. Ved dog ikke om det findes. Men der findes kontorfællesskaber, så hvorfor ikke et lagerfællesskab?

Altså man har en stor lagerbygning, og så kan man leje sig ind med sin webshop på et vidst antal reoler osv. Den fordel man får ud af det, er samindkøb af papkasser, fyld osv. Måske en form for fælleslager man tager fra. Derudover selvfølgelig fælles kantine, lidt fælles kontor, hvor man bare har sit skrivebord osv. En anden fordel er at er man en lille webshop og der er flere af dem, og måske enkelte mellemstore, ja så er man måske samlet op på det antal forsendelser som gør at Postdanmark henter gratis. Og selvom man deler disse ting, så er det stadig en selv (eller ens folk) der pakker egne varer osv, og ikke en "fremmed" og alligevel får man noget fælles fordele.

Har overhovedet ikke gennemtænkt det. Tanken strejfede mig bare, og kan da også være det findes?

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, flere tanker popper op. Men også for dem der har det som en fritidswebshop ville det da være en kæmpe fordel. Der vil være andre på lageret om dagen til at modtage varer, og de bliver bare sat i dit hjørne, og om aftenen eller weekend du er der, kan du bare sætte varer til afsendelse i det hjørne.

Synes faktisk det lyder smart. Men som sagt løse tanker lige kommet på her til aften

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

DHL & Danske fragtmænd yder denne service i stor stil ( trediehånds-lagerstyring).

mvh.

Bakkeskoven.dk

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, lagerstyring hvor de plukker osv for en kan jeg se de har.

Men kan ikke se de har muligheden for at man som webshopejer lejer sig ind i et fælleslager, og har det som sit eget lager, men bare udnytter fælles fordele med andre webshops, som pakkemateriale, kantine osv. Samt den fordel at små webshops på den måde måske for et netværk til hinanden og kan spare indbyrdes.

MVH
Hans

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fælles lager facilitere findes allerede, vi har et mindre forsøg kørende i hasselager ved århus, hvor følgende gør sig gældende:

Webshoppen betaler et måndeligt gebyr for den plads de bruger, ( vi udregner sammen med dem hvor meget det drejer sig om ) men typisk 799,-- 999,- pr mdr. for en 20 - 25 kvm med alt inkl

Med i prisen er:

  • Lagertruck
  • Trådløst netværk
  • Netværks printer
  • Labels printer
  • kontor
  • Åben alle tider af døgnet, med kode
  • Vare modtagelse/afsendelse mellem 07.30 -16.30 på alle hverdage

Fælleskøb af emballage, super gode priser hos postdanmark.

Alt i alt har vi målt besparelser på mellem 10-15% både på fragten og på køb af emballage.

Da vi er forholdsvis nye kommer evt. nye kunder til at have indflydelse på hvordan det hele skal køre, hvilke teknologier vi skal tilbyde m.m

 

Kontakt mig for et tilbud på fælleslager hvis det er noget du står og mangler. Vi ligger somsagt perfekt i hasselager lidt uden for Århus, med 4 km til nærmeste motorvej.

 

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det lyder jo lige netop som det jeg tænkte på. Og helt perfekt. Men nu bor jeg på Sydsjælland, så nok ik lige aktuelt for mig (som i øvrigt ikke pt har en webshop heller).

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)