Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design Konkurrencer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allesammen

 

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde nogle design konkurrencer?
Jeg driver et lille reklamebureau hvor vi godt kunne bruge lidt ekstra at lave og hvorfor så ikke bruge lidt tid på nogle konkurrencer eller awards, det er jo nogle rigtig gode referencer at have.

Så er der nogen der kender til sådan noget?

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvor du finder den type konkurrence, men du skal være velkommen til at komme med et forslag til et pift til min hjemmeside eat-it.dk, og så senere bruge det som ref.


Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender ingen danske, men jeg har elv fået lavet en enkelt opgave på http://www.designoutpost.com hvor jeg fik en masse gode forslag.

 

 

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.. Og tillykke med Reklamebureauet..
Avisen Markedsføring er et godt sted at kigge, der bliver indrykket logo konkurrencer fra tid til andet. Den kan du finde på biblioteker, hvis du ikke lige har lyst til at abbonere på den. Ellers er det meget i lokale medier at man kan møde dem. Prøvede lige at søge på Google og der dukkede da en del op.. Godt nok noget fra et forum der hedder "Amino"  men også lidt andet gammelt. Prøv evt. det og se om der ikke er noget der eller prøv lidt senere.

 

Mange hilsner:/Thomas

Tilmeldt 28. May 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
På designoutpost.com, som Michael Oxkjær også omtaler, har jeg selv lavet en smule freelance-arbejde som designer. Det virker som et fint sted, fungerer ret professionelt og uden de store problemer mht. til betaling, kontakt osv.. Har også haft brugt yaxay.com i et godt stykke tid (det var mere aktivt førhen), hvilket også har givet anledning til noget freelance-arbejde.

 

Så disse to sider kan i hvert fald anbefales! Lytter lige med i håb om at finde andre gode sider som jeg ikke selv kender

 

Mvh.

Lasse

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

Hvis du står og mangler nogle grafiske opgaver som du vil løse uden eller med en meget lille betaling, så skal du være velkommen til at kontakte mig. I vores nystartede virksomhed har vi nogle forskellige brochurer og anden trykt reklamemateriale der skal redesignes. Indtil nu har vi selv lavet alt, men det kunne da være spændende med lidt input fra en Mediegrafiker, og så kan du jo skrive det på dine referencer efterfølgende.

 

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Hvad med at forhøre dig på Arkitektskolen i Aarhus - De afholder meget seriøse konkurrencer, indenfor alle uddannelsesretninger såsom : industriel design, møbeldesign, grafisk design interface optimering osv. osv.

 

Mvh.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Det kan vi måske nok finde ud af, men hvis det skal være med meget lille betaling, vil jeg lige høre hvad det er for en virksomhed det drejer sig om?
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/16/2006 9:43:15 AM Forfatter: InMedia Reklame
Det kan vi måske nok finde ud af, men hvis det skal være med meget lille betaling, vil jeg lige høre hvad det er for en virksomhed det drejer sig om?

 

Det lyder godt. Jeg har sendt dig en e-mail.

 

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)