Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af produkter til ny webshop søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vores nystartede magentoshop (som endnu ikke er åben for kunder) søger spændende produkter til salg på vores web.

Der skal være mulighed for dropshipping da vi ikke ligger på lager med større/dyrer ting.

Vi sælger bl.a Gillette og Oral-B produkter som vi altid har på lager så tilbyder du mindre produkter behøver du ikke at tilbyde dropshipping.

Det er ikke så afgørende hvilke produkter det er, men der skal naturligvis være grobund for et godt samarbejde med en pålidelig leverandør og mulighed for en rimlig advance.

Vi sælger ikke EDB & It udstyr det må gerne være elektronik produkter eller personlig pleje eller ? andet

Så er du leverandør eller kender nogen smid da gerne en mail med dit sortiment og priser og lad os kigge på det.

Vores shop vil naturligvis tilbyde kreditkort betalinger med epay pro samt ewire/paypal

På forhånd tak

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad ville i sige til noget hårvoks, kun kendte mærker, Bjørn Borg underbukser eller nye golfbolde?

Har noget af det fanget jer, så smid mig en mail :)

Smid mig evt. en mail: casperblom@live.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak  har sendt dig en mail.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kik på www.Camole.com

Alle varer på shoppen, kan leveres som dropshipping.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser spændende ud, kunne have interesse i nogle af dine produkter. Du må gerne sende mere info omkring dine forretningsbetingelser,  priser m.v.

 

På forhånd tak.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

dette kunne faktisk godt have stor interesse. Kan du ikke smide mig en mail på rasmus@scheuer-larsen.com - så kan vi lige se på mulighederne =)

 

dbh Rasmus

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Vi har rettighederne til en række unikke produkter som vi i forvejen sælger som dropshipping. Herudover har vi flere produktnyheder som vi venter at lancere i løbet af året.

Elektriske Løbehjul
Vi er nordens største forhandler / importør af elektriske løbehjul. Mærkerne vi fører er verdens bedst sælgende, så vi leverer kun den bedste kvalitet. Det betyder også at der er meget få reklamationer. Indenfor meget kort tid, så får vi igen Go Motorboard (verdens førende løbehjul med elektrisk motor. vejer kun 10kg og har en fantastisk ydeevne) på lager - producenten mangler blot at teste nogle ændringer der er lavet for at løbehjulet lever op til EU-kravene for elektriske produkter. Herudover har vi off-road løbehjul med store hjul og god affjedring. Og til de fartglade så har vi løbehjul med benzinmotor der kan køre op til 65km/t. Herudover forhandler vi med flere producenter, så vi snart kan tilbyde elektriske løbehjul til børn fra 3-14 år (størrer børn kan sagtens få glæde af de store løbehjul)

A-Bike foldecykel
Vi er også danmarks officielle repræsentant for den verdensberømte A-Bike. Cyklen er hvad man kalder en foldecykel, og er med 5,5kg verdens letteste. Det tager ca. 10sek af folde den ud/sammen, og den kompakte størrelse gør at den er rigtig populær som pendler-cykel (folk kører på den op til toget, tager den med som håndbagage, og så køre det sidste stykke fra stationen og på arbejde. En rigtig tidssparer Smile) Herudover er der mange bådfolk der er rigtig glade for den grundet størrelsen.

Verdens letteste elektriske cykel
Vi forventer snart at kunne tilbyde verdens letteste elektriske cykel - den vejer kun 9,5kg og kan "foldes" (styret kan ligges ned, pedalerne klappes ind, og sæde-stangen kan køres helt ned, så den fylder næsten ingenting) Igen et produkt vi forventer vil være populært hos båd og campingfolk, og byfolk for den sags skyld.

Er du interesseret i at forhandle disse produkter, så kontakt mig og fortæl lidt om jeres firma og kommende shop. Så vender jeg tilbage med flere oplysninger.

Med venlig hilsen

Morten Andersen - AAimport    

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

 

Jeg tager lige kontakt til dig snarrest og vi kan drøfte mulighederne, smid evt dit tlf.nr i en pm til mig.

 

På forhånd tak

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Velbekomme Smile

En pm er sendt med kontaktinfo.

Hilsen Morten

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad med sko ?

Kan levere sko til damer, herre og børn fra mange kendte mærker.

mvh

hilbert-dam@hotmail.com

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)