Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kompetent SEO ekspert

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino'er

Jeg søger en som vil være med til at lave SEO på min side, samt en smule Joomla design ændringer, her taler vi om meget lidt da jeg har lavet det næsten færdigt. Jeg er studerende så derfor har jeg ikke den tid som jeg skal bruge på at lære SEO. Penge er der heller ikke meget af, men jeg har så forestillet mig at vi kunne indgå en aftale om en fordeling på 50 % af sidens indkomst den første hele måned. Jeg søger altså ikke firmaer, men derimod en SEO nørd;) som vil være frisk og hjælpe til og selvfølgelig få noget ud af det.

Send mig en mail og vi snakker om det.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej frede000

Med al respekt for dit indlæg, så er SEO jo ikke noget, der giver en effekt fra en bestemt dato. Det er en løbende proces, hvor du får svært ved at definere "den første hele måned".

Det er fair nok, at du søger hjælp, men den, som giver dig hjælpen, har hele risikoen for spildt tid. Du kan kun vinde ved det. Så du må nok selv igang, spørg løs her på Amino og du skal nok få masser af tips.

Held og lykke med projektet

Venlig hilsen
Ole

 

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Frede!

Penge er der heller ikke meget af, men jeg har så forestillet mig at vi kunne indgå en aftale om en fordeling på 50 % af sidens indkomst den første hele måned.

Alt respekt for dit initiativ om at finde en "privat SEO nørd", men jeg vil foreslå at aftalen skrues lidt anderledes sammen end ovennævnte. (SEO er meget tidskrævende!)

Held og lykke med projektet uanset hvad du finder på :)  

Mvh.

Rune Hansen

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)